deggis Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 har akkurat kjøpt ny data jeg har satt sammen selv amd athlon 64 3700+ 2,2ghz socet 939,1mb boxed m\vifte epox ep-9npa+ultra,atx socet 939,s-ata,gblan,firewire,pci-ex16 xfx GeForce 6800xt 256mb gddr3 pci.express twinmos pc3200 ddr-dimm 2048 matched 400 w strømforsyning har lakt inn nyeste driverene til hovedkort som heter nforce4_amd_6.70 lastet fra epox.com og nyeste drivere til skjermkort som heter 81.98 har og prøvd med drivere fra orgcd.. mitt problem er at den restarter seg hele tida...først fryser den seg så restarter den etter ca 15 sec følgte med farcry med skjermkortet som jeg innstalerte og da kommer det blåskjerm etter en stund når jeg spiller som det står blantannet at det er noe mednv4_disp fila...og dumping av fysisk minne osv... har win på egen partisjon på 10g og prog på en annen partisjon.. temp på cpu ligger på 35grader og 32 på hovedkort...hd er på ca 30grader.. noen som kan svere meg på hva det kan vere?? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 nv4_disp er driverene til skjermkortet ditt som gir deg feilmelding. Ta og avinstaller driverene til både hovedkort og skjermkort. Last ned chipsett drivere fra nVidia og installer, legg deretter inn nyeste drivere til skjermkort igjen. Husk og deaktivere antivirus programmet ditt når du gjør dette. Er vel også kommet en patch til FarCry også du bør legge inn. Lenke til kommentar
deggis Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 nv4_disp er driverene til skjermkortet ditt som gir deg feilmelding. Ta og avinstaller driverene til både hovedkort og skjermkort. Last ned chipsett drivere fra nVidia og installer, legg deretter inn nyeste drivere til skjermkort igjen. Husk og deaktivere antivirus programmet ditt når du gjør dette. Er vel også kommet en patch til FarCry også du bør legge inn. 5744879[/snapback] ok.takk,takk..men har hentet nye drivere fra epox.com og nyeste til skjermkort..skal det pipe en gang når maskina starter? kan det vere lurt og legge inn bios på nytt?lasta ned den nyeste fra epox.com og la den over på cd som jeg starta på når jeg restarter...men kommer at jeg må trykke inn noe etter a:\ har ikke noe a jeg...altså floppy..bruker kun g dvdrom Lenke til kommentar
deggis Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 nv4_disp er driverene til skjermkortet ditt som gir deg feilmelding. Ta og avinstaller driverene til både hovedkort og skjermkort. Last ned chipsett drivere fra nVidia og installer, legg deretter inn nyeste drivere til skjermkort igjen. Husk og deaktivere antivirus programmet ditt når du gjør dette. Er vel også kommet en patch til FarCry også du bør legge inn. 5744879[/snapback] ok.takk,takk..men har hentet nye drivere fra epox.com og nyeste til skjermkort..skal det pipe en gang når maskina starter? kan det vere lurt og legge inn bios på nytt?lasta ned den nyeste fra epox.com og la den over på cd som jeg starta på når jeg restarter...men kommer at jeg må trykke inn noe etter a:\ har ikke noe a jeg...altså floppy..bruker kun g dvdrom 5746247[/snapback] nå her jeg oppdatert drivere uten antivirus på..har også oppdatert bios med nyeste versjon.henger seg fortsatt opp og restarter...får fortsatt nv4_disp feilmld på spill...noen som vet noe mere som kan gjørest?har defragmentert hd'r..kjørt virussjekk og adware...hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå