Peivind Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Hei Jeg ønsker å kjøpe et videokamera, og er på utkikk etter det beste/smarteste kjøpet med utgangspunkt i en pris på mellom kr 3000 og kr 4000. Vet ikke helt hvilke spesifikasjoner jeg skal se etter i forhold til mitt planlagte bruk, og trenger derfor hjelp til å finne det rette videokameraet for meg. Kameraet vil stort sett bli brukt på ferieturer og i sosiale sammenhenger. Det er heller ikke lenge til jeg blir far for første gang, og da er det også ønskelig at kameraet passer til å filme den lille mens han eller hun vokser seg stor. Driver også med videoredigering (Adobe Premiere Pro) og ønsker at kameraet skal fungere i forhold til det. Selve kameraet skal bruke miniDV som lagring (har forstått at det er greiest). Kommer heller ikke til å bruke videokameraet til å ta bilder med. Ellers så er det helt greit at kameraet har gode og automatiske innstillinger. Noen som kan hjelpe meg med noen fantastiske tips, og hvilke spesifikasjoner jeg bør legge vekt på? Tusen takk! Endret 13. mars 2006 av Peivind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå