Gå til innhold

Hva er ditt største ønske....?

Snublefot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joa, spade hadde jo også fungert, men drømmene mine innebærer stort sett meg selv med et balltre, amokk på barneskolen her.

Evt. at jeg voldtar en gjeng 7.klassejenter, for siden å bli voldtatt av en bjørn etterpå.

Skjønt, det er bare ubehagelig...

7297217[/snapback]

...freak :dontgetit:

Er vel ikke et ønske, mer en drøm: Hugge ned alle på skolen med katana<3

MEN, jeg ønsker å dra til Japan, bo der i 2 år, og så reise hjem.

Ønsker også en guttetur til Russland.

Lenke til kommentar

freak? syk?

kanskje det...

alt jeg vet er at jeg må passe meg fordi i følge psykologen min, har jeg problemer med å skilne mellom drøm og virkelighet... :p

Så jeg vet aldri om jeg drømmer at jeg gjør det, eller om jeg faktisk står naken i skolegården med masse små barn rundt meg liggende på bakken med knuste kranier...

Lenke til kommentar
Joa, spade hadde jo også fungert, men drømmene mine innebærer stort sett meg selv med et balltre, amokk på barneskolen her.

Evt. at jeg voldtar en gjeng 7.klassejenter, for siden å bli voldtatt av en bjørn etterpå.

Skjønt, det er bare ubehagelig...

7297217[/snapback]

Du er en SYK SYK man som trenger mye HJELP

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Min største drøm er heller usannsynlig. Den innebærerer total ateisme på jord, alle kan sove trygt, godt og varmt, og at hat ikke eksisterer.

Den innebærer også at jeg finner en kvinne som jeg elsker, det være min nåværende kjæreste eller noen annen, som jeg kan sovne inntil hver eneste natt, og våkne inntil hver eneste morgen.

Jeg vil også ha barn, helst ett av hvert kjønn, som jeg skal oppdra til å være fine unger, som ikke drikker, røyker, tar narkotika eller har sex før den seksuelle lavalder.

De skal, i motsetning til meg selv, respektere alle lover og regler, og skal oppfordres til å følge sine egne interesser, uten å bli påvirket av press fra deres foreldres side.

Pluss, jeg har en hemmelig drøm om at i hvert fall ett av dem blir homofil/bifil. Og den dagen vedkommende kommer ut av skapet, skal jeg gratulere han/hun med en dyr gave, for å ha vært ærlig med meg. Og deretter skal jeg skryte om det til mine venner, fordi jeg har så utrolig flotte barn.

Jeg ønsker meg et trygt arbeide, gjerne innenfor informasjonsteknologi, med utfordringer og spenning. Jeg vil tjene godt, slik at jeg kan forsørge mine barn og min fremtidige kone.

Jeg akter å være romantisk hele livet ut, og skrive et dikt til min kjære av og til. Jeg skal vise henne all mulig respekt og forståelse, og hun skal aldri føle seg sett ned på av meg eller mine venner. Jeg skal shoppe med henne, og hun skal få ha så mange venninner hun vil på besøk, og de skal få fred til å gjøre det de vil.

Mulig det høres veldig dumt ut, men det nå min drøm :)

Lenke til kommentar

Jeg vil reise, og oppleve kulturer på en måte som ikke turister får. Jeg vil se ting, smake ting og prøve ting, lære meg mennesket og kjenne, få toleranse og innsikt. Jeg vil ha opplevelser nær døden, for det er først da en forstår hva livet er, slik at jeg kan lære meg å sette pris på alt jeg har. Jeg vil lære meg å leve uten store materielle goder, og være totalt lykkelig med situasjonen. Jeg vil leve livet og drømmene mine fullt ut, og en dag når jeg er gammel dame og sitter i stolen min på gamlehjemmet, kan jeg se tilbake på det jeg gjorde og si at ja, jeg har levd et godt liv.

Jeg ønsker også å gi noe tilbake, og det vil jeg gjøre gjennom kunst. Jeg vil lage kunst for gjør at folk forstår verden. Male ting med sjel, som gjør et intrykk, ikke bare er pent eller teoretisk korekt.

Det er min drøm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

å faktisk komme noen vei med den luremusa jeg har greidd å falle for.

Fullføre utdannelse, få jobb, leve i fred og fordragelighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...