Aleks_r Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg ønsker meg en Lancair Legacy Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 noe sånt som dette ville jeg gitt bort alt for faenmeg gromeste panseret ATM! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 At jeg får et bra liv med alt som følger med. Slik som: Gode venner. Fantastisk kone. Snille barn. Fint hus. Fin bil. Godt betalt jobb. Gode kolleager. Dere skjønner tegninga? 5744899[/snapback] Ja, det er vel det de fleste ønsker seg. Mitt ønske er vel... å komme inn på medialinja på VGS. Få meg utdannelse. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg ønsker meg: 5747430[/snapback] Øh... Er det ei jente eller en gutt? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Øh, er du blind eller er du BLIND? Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 det er ei jente, du ser jo det da.. herregud. mitt største ønske må være å få den utdanningen og jobben jeg har lyst på, selv om jeg ikke vet hva det er ennå. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Øh, er du blind eller er du BLIND? 5748298[/snapback] Om jeg er blind, så tror jeg ikke at jeg hadde klart å føle meg fram til hvilket kjønn det er uansett. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 eller i det hele tatt sett bildet Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ingen kan nekte for at gutten er en smule feminin. -- Det ser ut som et liv uten stress hadde vært noe for mange her. Jeg kunne tenkt meg jobben som forfatter, da helst en etablert en. Det må være så befriende å vite at man har så god tid man bare trenger til å skrive, og om man ikke får skrevet noe, har man fortsatt penger til mat og bolig. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Gutten er meget feminin. Hadde jeg vært beruset å møtt han, hadde sjangsen vært stor for at jeg hadde prøvd meg.. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Min største drøm er at alle EMOer, vegetarianere, telefonselgere og relegiøse fanatikere ramler i Atlanteren og drukner hele gjengen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har noen ønsker: Danne band, evt. joine band, som spiller trash, heavy, black. Bygge meg en feita gatebil (først lære meg å bygge:P) En jobb jeg ser frem til i helgene Trygg økonomi, uten bekymringer Verdens råeste dame Fortsette å trene til jeg dør Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hadde jeg vært beruset å møtt han, hadde sjangsen vært stor for at jeg hadde prøvd meg.. 5749604[/snapback] Samme her Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Min drøm er vel at 80% av jordens befolkning dør, gjerne gjennom krig(er), om man kan kalle det en drøm. (Dette er da for at både jorden og mennesket skal utvikle seg igjen, samt bedre teknologi) Ellers har jeg ingen drømmer uten om det, jeg er for lat for drømmer. Drømmer blir som regel drømmer når man ikke legger noe arbeid i de, og ikke klarer å reise seg fort og bestemt når man faller. Putt det sammen med at jeg får like mye glede ut av de som jeg gjør av de små ting, gjør at jeg holder meg, og klarer meg fint med små, dagligdagse ting, en drøm(sånn sove altså) kan fint være bra nok for å holde meg glad og tilfreds Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Min drøm er vel at 80% av jordens befolkning dør, gjerne gjennom krig(er), om man kan kalle det en drøm.(Dette er da for at både jorden og mennesket skal utvikle seg igjen, samt bedre teknologi) 5749793[/snapback] Jeg håper du er blant de 80% Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Håper jeg lever et langt liv og er lykkelig. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 At jeg kunne bli 18 å skaffe meg lappen og bil nå! 1 og et halv år igjen Lenke til kommentar
svamp Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Skal du råne i Burfjordkrysset? --- Det jeg tror er mitt største ønske er umulig å få til, det er å vite sikkert at jeg kommer til å gå bra med livet mitt i framtida. Altså er ikke mitt største ønske å "få jobb, familie, hus og penger" men å vite at jeg har det bra enten jeg har det eller ei. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Ingen kan nekte for at gutten er en smule feminin. Han er litt feminin, men ikke så veldig egentlig. LETT å se at det er en gutt, er bare typisk at når noen ser en som er androgyne så skal de rakke ned på de ved å si at "ooh du er jente!111 lol!". Ta Gackt. Det er en feminin gutt. Hadde jeg vært beruset å møtt han, hadde sjangsen vært stor for at jeg hadde prøvd meg.. 5749604[/snapback] Samme her 5749756[/snapback] Trodde avskydde androgynitet? Det ser ut som et liv uten stress hadde vært noe for mange her. Jeg kunne tenkt meg jobben som forfatter, da helst en etablert en. Det må være så befriende å vite at man har så god tid man bare trenger til å skrive, og om man ikke får skrevet noe, har man fortsatt penger til mat og bolig. 5749549[/snapback] Befriende og befriende... Vedkommende vil jo få et VANVITTIG press om å skrive bra og ikke minst forventninger om hvordan vedkommende skal skrive osv... Kan være veldig stressende det. Men det kommer ann på en del ting. Endret 13. mars 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Ingen kan nekte for at gutten er en smule feminin. Han er litt feminin, men ikke så veldig egentlig. LETT å se at det er en gutt, er bare typisk at når noen ser en som er androgyne så skal de rakke ned på de ved å si at "ooh du er jente!111 lol!". Ta Gackt. Det er en feminin gutt. Det er en feminin mann, og det finnes grader. Mange menn liker store pupper, ytterst få liker sånne. Jeg foretrekker Jared Leto framfor Vin Diesel; litt feminint er bra. Hadde jeg vært beruset å møtt han, hadde sjangsen vært stor for at jeg hadde prøvd meg.. 5749604[/snapback] Samme her 5749756[/snapback] Trodde avskydde androgynitet? Jeg nevnte ikke han androgynitet, kun at han var en attraktiv, velkledd, bittelittegranne feminin gutt. Det ser ut som et liv uten stress hadde vært noe for mange her. Jeg kunne tenkt meg jobben som forfatter, da helst en etablert en. Det må være så befriende å vite at man har så god tid man bare trenger til å skrive, og om man ikke får skrevet noe, har man fortsatt penger til mat og bolig. 5749549[/snapback] Befriende og befriende... Vedkommende vil jo få et VANVITTIG press om å skrive bra og ikke minst forventninger om hvordan vedkommende skal skrive osv... Kan være veldig stressende det. Men det kommer ann på en del ting. 5750097[/snapback] Nja, er ikke helt enig. Stress er det du gjør det til; fordi jeg er etablert, kan jeg si at alle som ikke liker de nye bøkene, ikke har forstått dem edit: Den quoten brukte jeg 7 minutter på. Endret 14. mars 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå