Gå til innhold

Hva er ditt største ønske....?

Snublefot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er ikke nødvendigvis løsningen.

jeg har prøvd å betale venna mine i lengre stund (fra 500,- og oppover) for å kjøre meg ned til dama ei helg, men ingen som gidder...

makan ^^

5745834[/snapback]

har du ubegrenset med cash kan du forsåvidt leie et helikopter evt. leie inn halve paralympics til å bære deg dit.

Lenke til kommentar

Min penis er 7cm lang i erigert tilstand. Mitt største ønske er at det dobbler seg i løpet av natten :blush:

Nei, fra spøk til alvor.

Mitt største ønske er at alle terrorister skal dø eller dra hjem til sitt eget land å sprenge uskyldige der.

Edit: Og at jeg ender opp med jobb, 2 koner, 3 barn, 13 bikkjer, et fint hus, en grom bil, campingvogn, hytte ved stranda og på fjellet.

Lenke til kommentar
Få meg ny jobb (fikk en litt kjip telefon isted)

5745270[/snapback]

haha , for at du ikke har vært på jobben ellerno ? Skulle faktisk ønske at jeg hadde jobb :( Og være 16 år gammel, og få 100kr i uka, og noen ganger ikke få noe, er ikke akkurat noe jeg ønsker nå..

4000kr i mnd, og vi snakker :) Men ingen som vil ansette en 16åring som ikke er utdanna til noe, og som jobber fra kl2 til utover, pga skole ; (

Hvis noen vet om noe, så er jeg i Østfold område ;D

Lenke til kommentar
Og miriam; Skal straks begynne og studere til barne ped./barne, ungdoms arbeider :)

5746368[/snapback]

Mener du meg? :)

Så kjekt da.. Du kommer nok til å trives. Selv det er hardt arbeid å jobbe med barn. Det krever og en stor dose tålmodighet ;)

Er det VGS dette?

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Mitt ønske, er å kunne morphe seg til vilken som helst levende eller "død" ting, å få egenskapene til den tingen jeg morpher meg til...

men, det kommer jo aldrig til å skje :ermm:

jeg ønsker at jeg var ferdig med utdanning, og ute i et yrke jeg vill jobbe med...kansje...eller, nei, litt kjedelig ønske :roll:

ønsker at jeg hadde et pengetre, som ikke trengte noe tilsyn, annet enn penge sanking, da hadde jeg for så vidt sluppet utdanning og, men, utdanning er jo en bra ting...

har det egentlig ganske bra sånn som det er nå, verden kunne bare fortsatt sånn som det går nå, bare med litt mindre epidemier krig og sånnt tull :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...