Cultofluna Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Få meg ny jobb (fikk en litt kjip telefon isted) Ønsker meg egentlig mest ett nytt og bedre liv Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Et liv uten økonomiske bekymringer Lenke til kommentar
veos Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Fred og bedring av økonomien i hele verden! Nei, jeg vet ikke.. Et liv uten økonomiske bekymringer hører jo ganske fristende ut. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Min største drøm er vel å sette meg bak rattet i en stor, fin lastebil (Scania R620 ) og bare kjøre og kjøre og kjøre hele dagen og følge pappas hjulspor fra den tiden han var ung og kjørte Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 ubegrenset med cash... folk sier at masse penger ikke er løsningen på problemer man måtte ha. pøh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 er ikke nødvendigvis løsningen. jeg har prøvd å betale venna mine i lengre stund (fra 500,- og oppover) for å kjøre meg ned til dama ei helg, men ingen som gidder... makan ^^ Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 For tiden er mitt største ønske å få jobb. Jeg har lyst på en stilling som ped.leder i en småbarnsavd. med få barn. Fulltid, fast stilling. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 er ikke nødvendigvis løsningen.jeg har prøvd å betale venna mine i lengre stund (fra 500,- og oppover) for å kjøre meg ned til dama ei helg, men ingen som gidder... makan ^^ 5745834[/snapback] har du ubegrenset med cash kan du forsåvidt leie et helikopter evt. leie inn halve paralympics til å bære deg dit. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Å ha kone, fast jobb, nedbetalt leilighet, folkevogn og bikkje om ca 10 år. 5745260[/snapback] Second. Være lykkelig, og at personer rundt meg og er det er det viktigste. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 er ikke nødvendigvis løsningen.jeg har prøvd å betale venna mine i lengre stund (fra 500,- og oppover) for å kjøre meg ned til dama ei helg, men ingen som gidder... makan ^^ 5745834[/snapback] Seriøst? Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Min penis er 7cm lang i erigert tilstand. Mitt største ønske er at det dobbler seg i løpet av natten Nei, fra spøk til alvor. Mitt største ønske er at alle terrorister skal dø eller dra hjem til sitt eget land å sprenge uskyldige der. Edit: Og at jeg ender opp med jobb, 2 koner, 3 barn, 13 bikkjer, et fint hus, en grom bil, campingvogn, hytte ved stranda og på fjellet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ønsker at dette blir min framtid: * Ferdig utdanning * God jobb, god lønn * Hus i utkanten av en by * Fin dame * Rolige unger * God helse Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Få meg ny jobb (fikk en litt kjip telefon isted) 5745270[/snapback] haha , for at du ikke har vært på jobben ellerno ? Skulle faktisk ønske at jeg hadde jobb Og være 16 år gammel, og få 100kr i uka, og noen ganger ikke få noe, er ikke akkurat noe jeg ønsker nå.. 4000kr i mnd, og vi snakker Men ingen som vil ansette en 16åring som ikke er utdanna til noe, og som jobber fra kl2 til utover, pga skole ; ( Hvis noen vet om noe, så er jeg i Østfold område ;D Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 VERDENSFRED! 5746251[/snapback] altså, det var overskrytt as.. Alle vet at ingen ønsker verdensfred ! Og miriam; Skal straks begynne og studere til barne ped./barne, ungdoms arbeider Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Og miriam; Skal straks begynne og studere til barne ped./barne, ungdoms arbeider 5746368[/snapback] Mener du meg? Så kjekt da.. Du kommer nok til å trives. Selv det er hardt arbeid å jobbe med barn. Det krever og en stor dose tålmodighet Er det VGS dette? Endret 13. mars 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Skulle ønske jeg var hitler, og tok de landene som "var innen rekkevidde", forså og ta over verden. Evig med penger, og ikke dø før jeg er 100(god helse har jeg allerede ) Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Mitt ønske, er å kunne morphe seg til vilken som helst levende eller "død" ting, å få egenskapene til den tingen jeg morpher meg til... men, det kommer jo aldrig til å skje jeg ønsker at jeg var ferdig med utdanning, og ute i et yrke jeg vill jobbe med...kansje...eller, nei, litt kjedelig ønske ønsker at jeg hadde et pengetre, som ikke trengte noe tilsyn, annet enn penge sanking, da hadde jeg for så vidt sluppet utdanning og, men, utdanning er jo en bra ting... har det egentlig ganske bra sånn som det er nå, verden kunne bare fortsatt sånn som det går nå, bare med litt mindre epidemier krig og sånnt tull Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Evig med penger, og ikke dø før jeg er 100(god helse har jeg allerede ) 5746396[/snapback] finnes det ikke noe cheat for det Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 jeg ønsker faktisk at jeg kunne synge hvilken som helst sang best i hele verden det hadde vært utrolig kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå