Snublefot Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Forskjellige mennesker, forskjellige drømmer. Alle har vel minst en drøm de ønsker kunne gå i oppfyllelse. Sikkert flere drømmer. Men så har man kanskje en "hoved" drøm. Den største og viktigste for deg. Den som betyr mest. Ditt livs drøm. Har din livs drøm gått i oppfyllelse? Hva er din livs drøm? Hva ønsker du mer enn noe annet skal gå i oppfyllelse? Eller er du ganske enkelt helt 100% fornøyd med slik ting er nå? Er noen det, egentlig? Vist du ikke klarer å finne en spess ting, så skriv gjerne hva ønsket ditt for dette året er.. Endret 13. mars 2006 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg drømmer om å ha like stor e-penis som fredrikrb. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Kommer jeg inn på skole til høsten så har hvertfall en del av mitt livs drøm startet. Ønsket er vel at jeg er ferdig utdannet om 6 år, og at ting er litt mer stabilt enn det er nå. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Min drøm er å en dag finne den kvinnen som vil gjøre meg hel! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 En av mine drømmer går i oppfyllelse i sommer. Tool på Quart Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Hvis vi ser bort ifra den überurealitiske drømmen om å filmatisere yndlingsbøkene mine, Catcher in the Rye og Paradise Lost, så kunne jeg tenkt meg et liv uten noen form for ansvar eller stress. Et fint ønske akkurat nå hadde vært at kjæresten min var her nå. Endret 13. mars 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Mitt livs ønske er vel å kunne styre og kontrollere tid og rom til mitt eget ønske. Hvor digg hadde det ikke vært å bare stoppa tida et minutt eller to på jobb eller midt i timen eller på flyet eller hvor som helst sånn egentlig for å ta seg en håndjager? Jeg vet jeg har ønska det under et par prøver og på bussen i alle fall... Og for øyeblikket hadde det vært fint om dama hadde liggi ved siden av meg og sovet nå Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Håve inn penger mens eg gjør akkuratt ka eg vil... med de pengene kjøper eg allt eg ønsker meg Penger er ikke alt men alt kan kjøpes med penger. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Mitt største ønske må vel være å få alle ønsker jeg har og alle ønsker jeg kommer til å få oppfyllt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Mitt største ønske må vel være å få alle ønsker jeg har og alle ønsker jeg kommer til å få oppfyllt. 5744826[/snapback] Så utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 enig, enig. Et annet ønske jeg kommer på nå, er vel i samme kjedelige stil. Hver gang jeg sier "jeg ønsker" så blir det oppfyllt. Som f.eks. jeg ønsker meg en 500 grams hawaiian baconcheeseburger nå... og ei glassflaske med iskald coca-cola Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Lett. Få meg drømmejobb. Og andre, små drømmer som ikke trenger å nevnes. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hatt nok penger slik at jeg aldri trenger å jobbe igjen. Jeg gikk i 7-8 måneder uten jobb eller skole og det var den beste tiden i livet mitt, så jeg er ganske sikker at det hadde funket godt for meg. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Å dø! emoemoemoemo!11 Men sånn seriøst så hadde nok penger til å leve i luksus resten av livet uten å jobbe hørt ganske greit ut. Lenke til kommentar
gpr05 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) bare spille cs og ha masse penger så jeg slipper å røre på meg borsett fra når jeg skal på dass, cheesburger til frokost og kebab til middag på døren hver dag og være gift med 2 deilige babes Endret 13. mars 2006 av gpr05 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ha ein genial jobb der eg trives, samt plenty av cash. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 At jeg får et bra liv med alt som følger med. Slik som: Gode venner. Fantastisk kone. Snille barn. Fint hus. Fin bil. Godt betalt jobb. Gode kolleager. Dere skjønner tegninga? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 En av mine drømmer går i oppfyllelse i sommer. Tool på Quart 5744795[/snapback] Word. Mitt største ønske? Hmmm. Akkurat nå er mitt største ønske at jeg hadde en god konsentrasjonsevne. (Mer spesifikt betyr dette at jeg klarer å holde fokus på en tanke uten at den bare "forsvinner"). Dette ønsket er umåtelig sterkt. Jeg er overbevist om at mange sider av livet mitt ville blitt bedre med dette, det sosiale, hvordan jeg klarer meg i jobb og skole, osv... Konsentrasjon er essensielt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Mitt største ønske er at mange av bekymringene mine i.f.m flyttinga til hjembyen etter 2 år i Stavanger går i orden.. d.v.s jeg får meg jobb, og typen får seg jobb slik at han kan flytte oppover samtidig som meg.. Det største ønsket mitt de siste 1,5 årene hadde vært at møkkafyren av en huseier hadde latt meg ha hund i leiligheten slik at jeg kunne hatt det kjekt i Stavanger istedet for å lengte hjem heletiden. Det ble ikke oppfyllt, så nå er det min tur til å få hva jeg ønsker meg... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Å ha kone, fast jobb, nedbetalt leilighet, folkevogn og bikkje om ca 10 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå