Wheeljack Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Trist at Volvo har slutta å selge Add-on kittet til 740Eneste stylinga som passer syns jeg 5880875[/snapback] Snakker du om dem originale hjørnestykkene som kan sees på bildet over? Isåfall.. AAARGH! Synd, synd. Det var riktignok nice-price på dem da jeg kjøpte og monterte dem på min gamle 740 Turbo for 3-4 år siden, men håpa nå ikke at dem hadde gått helt ut av produksjon. :-( Dem, sammen med originale sideskjørt lakkert i bilens farge utgjør en meget simpel, men pen styling til 740. Det derre Plast & Son greiene jeg har sett rundtomkring gir meg mareritt... sånt passer bedre til runde japanske biler. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 http://www.spoilerkit.se/index.asp?spoiler...paket=740&typ=1 dei der er jo ikkje så gale.. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Har en Volvo 760 GLE selv... Syns den gamle fronten selv er best, men den nye fronten kan det gjøre mye med... Men min drømmebil er DENNE her...! Detta er Volvo...<3 Men eller er Volvo 740 skikkelig bra utseendemessig bare ved å sette på hekkspoileren bak, den orginale... Endret 13. januar 2009 av Svirre91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå