rvenes Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Kor masse koster ei pære? og eg må sikkert ha 2, ellers blir det vel ulik farge i dei. Dei er 6 år gamle, og den eine vil ikkje starte lengre. Må planlegge litt budsjett! Lenke til kommentar
otis Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hos dybvik trading koster vel 1 pære 650,-, tror jeg. Lenke til kommentar
skinner Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 For Xeonsettet fra Biltema koster reservepærer 699,- Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Koster rett over 1000 et sted hos Volvo forhandleren til mammas 2001 Volvo V40. Vet ikke hvilken bil du har og hvor du kan få tak i pærer da. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 VW Bora 2000 modell. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Xenon settet mitt kosta 5500kr. Er pæra knust eller har den bare slokna? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Den har slokna. Men har skifta no, skifta på begge sider for og få lik farge på lyset også. Pæra som fungerer har eg som reserve. Kvifor spør du egentlig? Kosta foresten ca 1400 kr. (2 stk) Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Et lite OT spørsmål når vi først er inne på temaet.. hvis jeg skal endre fra halogen-->xenon, må jeg da bytte ut hele lykta, eller holder det med kun utskifting av pære? Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Et lite OT spørsmål når vi først er inne på temaet.. hvis jeg skal endre fra halogen-->xenon, må jeg da bytte ut hele lykta, eller holder det med kun utskifting av pære? 5851995[/snapback] Du må bytte ut hele lykta.Du må ha trafoer og kople til nivåsensor på bilen.Du kan også bare skifte pære/trafo noe som er strengt ulovelig,men selvfølgelig populært. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Kan ikke se at denne høydejusteringen er der for noe, blir like herlig blendet når jeg møter en med xenon-lys over en dumpel.. Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Kan ikke se at denne høydejusteringen er der for noe, blir like herlig blendet når jeg møter en med xenon-lys over en dumpel.. 5852070[/snapback] Det er riktig.Systemet går mere på at når du justerer en Xenon lykt skal bilen og lyktejusteringsmotorene ha en grunninstilling.Så justeres lykten med skruer.Deretter skal elektronikken overta etter hvilken posisjon bilen har,men styringen av dette går ikke så fort at den tar opp raske fartsdumpel mm. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Da er det bare meg som har misforstått den "duppeditten" litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå