heggi Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Hei der!! Tenkte jeg denne gangen skulle kjøpe meg en "pakke pc" men er meget i tvil hva jeg bør kjøpe.. Noen som har noen forslag om hvor jeg får en bra pakke pc? Tenker i pris ca 10-15000. Har sjekket ut de forskjellige web shopene og dell, men er fortsatt veldig tvil.. Takker for alle eventuelle svar! [ Denne Melding var redigert av: heggi på 2002-09-23 12:18 ] Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 noen spessielgrunn til at du ikke vil bygge selv? (off topic, men må spørre) Lenke til kommentar
twarr Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Hei! Bygg istadenfor! Du lærer mer, får mer for pengene osv. Kor i landet bor du? Visst du ikkje kan og bygge pc, kan eg gjere det til deg! Send meg en email på: [email protected] Så kan vi prates der! mvh Twarr Lenke til kommentar
heggi Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 12:25, skrev PIIIpower:noen spessielgrunn til at du ikke vil bygge selv?(off topic, men må spørre) har bygget en gang før, men føler meg ikke helt konge på det området.. tenkte derfor og kjøpe en pc hvor jeg har garanti og support... Lenke til kommentar
enry Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Vet ikke helt hva du mener med "pakke-PC", - men om du kjøper Dell eller en fabrikk-PC mister du jo sannsynligvis muligheten til å overklokke. Og du får mere for pengene og bedre styring på hva du skal ha, ved å bygge selv, - enten du har erfaring eller om du må ta det som en utfordring. Om du ikke har bygget før og er interessert i å ta utfordringen, bør det gå meget bra ... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Han tenker vel mer på PC'er fra Komplett, Multicom, etc. Folk som vet å putte bra ting inn i et bra kabinett. Men det er selvsagt en fordel å bygge selv. Da får du full frihet (i den grad hardware tilater) og full kontroll på hva som er inne i PC'en. Lenke til kommentar
heggi Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 12:36, skrev Cappo:Han tenker vel mer på PC'er fra Komplett, Multicom, etc. Folk som vet å putte bra ting inn i et bra kabinett. Men det er selvsagt en fordel å bygge selv. Da får du full frihet (i den grad hardware tilater) og full kontroll på hva som er inne i PC'en. Ja du har rett der! Tenkte egentlig på shopper som vet og hive gode komponenter i ei pakke.. Lenke til kommentar
dahlfr Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Værsting 10.000,- pc`er http://www.dinside.no/page/artf/18994.shtml? FRD [ Denne Melding var redigert av: dahlfr på 2002-09-23 12:40 ] Lenke til kommentar
enry Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 - Men du bør engasjere deg litt i hva slags hovedkort du vil ha, - om du vil overklokke da. Så du vet litt om mulighetene, - mener jeg da. Lenke til kommentar
klure Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 http://www.dinside.no/page/artf/31837.shtml? Ikke dum denne da, trenger bare et nytt skjermkort, og GF 4 er jo ganske billige nå, da blir det ca 12000kr Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 12:38, skrev heggi: Quote: Den 2002-09-23 12:36, skrev Cappo: Han tenker vel mer på PC'er fra Komplett, Multicom, etc. Folk som vet å putte bra ting inn i et bra kabinett. Men det er selvsagt en fordel å bygge selv. Da får du full frihet (i den grad hardware tilater) og full kontroll på hva som er inne i PC'en. Ja du har rett der! Tenkte egentlig på shopper som vet og hive gode komponenter i ei pakke.. Bare en tanke! Hvor blir det av alle de deler som er reklamsjoner etc. Testet og sendt ut i ferdigbygde? Bare lurte :wink: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Bruk en PC Kalkulator (f.eks. på PSData).. velg komponenter selv, og lag en tråd her på forumet for å hjelpe deg. Så kan du betale 800 penger for at nettbutikken skal bygge den for deg. Da får du 3 års garanti og support++ Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 13:00, skrev havegg:Bruk en PC Kalkulator (f.eks. på PSData).. velg komponenter selv, og lag en tråd her på forumet for å hjelpe deg. Så kan du betale 800 penger for at nettbutikken skal bygge den for deg. Da får du 3 års garanti og support++ Jepp, hvis du ikke skal bygge selv, så få PS-Data til å bygge for deg. De har best service, og alle komponenter er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå