krbalto Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Sapphire Radeon X1600 Pro AGP 8X 256 MB Da var den bestilt, 1199.- Venter spent, vil jeg få en "woooow-opplevelse" i forhold til mitt nåværende radeon 9200 128mb kort? eller har jeg gjort ett dårlig valg? Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Kortet er selvsagt et lysår bedre, men selve utelsen i spill er også avhengig av de andre komponentene i maskinen. Så har du en 500Mhz Celeron prosessor vil du nok måtte belage deg på en skuffelse. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Tror kanskje 6600GT hadde vært ett enda bedre valg til den prisen. GTen er nok litt bedre en Pro, men X1600XT er bedre enn GTen igjen. Men uansett så vil du merke STOR forskjell samme hva slags maskin du ellers har. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Har en aopen barebone , P4 3ghz, 1gb ram,200gb hd. Gikk vel kanskje for x1600pro siden det er ati, har ati nå og er fornøyd med det tror kortet holder leeeeeeeeeeeeenge for meg ?? Er ikke såååå kresen på oppløsningen de få gangene jeg fyrer opp COD'en Endret 14. mars 2006 av krbalto Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Venter spent som en unge på kortet,, nesten som julaften.. får vel i slutten av uka. Skal fyre opp cod'en og prøve kortet med engang jeg får den Lenke til kommentar
lit Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Venter spent som en unge på kortet,, nesten som julaften.. får vel i slutten av uka. Skal fyre opp cod'en og prøve kortet med engang jeg får den 5750293[/snapback] lurer på å oppgradere agp'en min jeg og. hvordan er du fornøyd med kortet? hva fps får du i half-life 2 3d-motoren? cheers Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 *sukk* lit, det er ikke slutten av uka enda... Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Venter spent som en unge på kortet,, nesten som julaften.. får vel i slutten av uka. Skal fyre opp cod'en og prøve kortet med engang jeg får den 5750293[/snapback] lurer på å oppgradere agp'en min jeg og. hvordan er du fornøyd med kortet? hva fps får du i half-life 2 3d-motoren? cheers 5750907[/snapback] Kan komme med sånt "førsteinntrykk" når jeg har fått prøvd kortet, tror nesten at den ikke kommer før i neste uke, bestilte søndag kveld fra pcutstyr og i dag morges hadde dem ennå ikke sendt pakken, litt for dårlig det... bestilte noe fra komplett for 2uker siden en søndags kveld, dem fikk pakket ogg sendt pakken mandagen.. Hvordan finner jeg ut hvor mange fps jeg får i diverse spill? har ikke HL2, men har COD2, hjelper det? eller Super Mario?? Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Fraps er et meget bra program til å måle FPS med i forskjellge spill Link: http://www.fraps.com Endret 14. mars 2006 av Nvidia Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Venter spent som en unge på kortet,, nesten som julaften.. får vel i slutten av uka. Skal fyre opp cod'en og prøve kortet med engang jeg får den 5750293[/snapback] lurer på å oppgradere agp'en min jeg og. hvordan er du fornøyd med kortet? hva fps får du i half-life 2 3d-motoren? cheers 5750907[/snapback] Kan komme med sånt "førsteinntrykk" når jeg har fått prøvd kortet, tror nesten at den ikke kommer før i neste uke, bestilte søndag kveld fra pcutstyr og i dag morges hadde dem ennå ikke sendt pakken, litt for dårlig det... bestilte noe fra komplett for 2uker siden en søndags kveld, dem fikk pakket ogg sendt pakken mandagen.. Hvordan finner jeg ut hvor mange fps jeg får i diverse spill? har ikke HL2, men har COD2, hjelper det? eller Super Mario?? 5751370[/snapback] Har brukt PCutstyr noen ganger nå, og de pleier å være veldig kjappe på å sende. Opplevede vel 2 ganger at det tok litt tid. Den ene gangen hadde de ikke alt på lager, selv om jeg så at det stod på siden dere. Etter ett par dager så fikk jeg telefon fra dem, og de lurte på om det var greit at de delte opp sendingen, uten ekstra porto. Bra gjort syntes jeg. Det endre med 4 sendinger totalt Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Da er den kommet.. Blir spennende å prøve den.. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Førsteinntrykket..: enormt stor i forhold til min gamle ati radeon 9200.. nøyaktig dobbelt så stor.. begynte jo å tvile om den får plass i min aopen barebone pc. men ingen problemer med det! Og meget lite støy!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå