SteelDragon89 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei! Spiller i et band som heter Disdain. Trenger hjelp med logo til bandet. Vi spiller Melodiøs metal. Spiller litt viking stil om dere skjønner. Tekstene er mye om krig, slag, natur.osv De som har hørt om Windir skjønner hva jeg mener med en gang. Ønsker en logo som du kan se at det står Disdain, og at det ikke bare blir en haug av krusseduller.osv Passer fint med noe melankolsk, skummelt, dysert landskap i bakgrunnen. Kan gjerne ha en "Old look" så den ser litt gammel ut og har litt dårlige farger. Disdain=Forakt.osv. for de som lurte på det. Håper jeg får noen gode forslag, har troen på det. Ser at mange driver med Photoshop her inne. Driver selv litt med det og har laget noen litt simple logoer før. Så jeg håper på hjelp. På forhånd; Takk! Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Hei!Spiller i et band som heter Disdain. Trenger hjelp med logo til bandet. Vi spiller Melodiøs metal. Spiller litt viking stil om dere skjønner. Tekstene er mye om krig, slag, natur.osv De som har hørt om Windir skjønner hva jeg mener med en gang. Ønsker en logo som du kan se at det står Disdain, og at det ikke bare blir en haug av krusseduller.osv Passer fint med noe melankolsk, skummelt, dysert landskap i bakgrunnen. Kan gjerne ha en "Old look" så den ser litt gammel ut og har litt dårlige farger. Disdain=Forakt.osv. for de som lurte på det. Håper jeg får noen gode forslag, har troen på det. Ser at mange driver med Photoshop her inne. Driver selv litt med det og har laget noen litt simple logoer før. Så jeg håper på hjelp. På forhånd; Takk! 5744241[/snapback] Har fått til å laget en selv..Legger den ut i morgen. Då må dere gi meg tips og ting som burde endres...Fant ut at jeg måtte slå til selv da det var dårlig respons hehe Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Hei!Spiller i et band som heter Disdain. Trenger hjelp med logo til bandet. Vi spiller Melodiøs metal. Spiller litt viking stil om dere skjønner. Tekstene er mye om krig, slag, natur.osv De som har hørt om Windir skjønner hva jeg mener med en gang. Ønsker en logo som du kan se at det står Disdain, og at det ikke bare blir en haug av krusseduller.osv Passer fint med noe melankolsk, skummelt, dysert landskap i bakgrunnen. Kan gjerne ha en "Old look" så den ser litt gammel ut og har litt dårlige farger. Disdain=Forakt.osv. for de som lurte på det. Håper jeg får noen gode forslag, har troen på det. Ser at mange driver med Photoshop her inne. Driver selv litt med det og har laget noen litt simple logoer før. Så jeg håper på hjelp. På forhånd; Takk! 5744241[/snapback] foooresten drit i.. kom ikke på med noe bra Endret 14. mars 2006 av Thappaz Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Hei!Spiller i et band som heter Disdain. Trenger hjelp med logo til bandet. Vi spiller Melodiøs metal. Spiller litt viking stil om dere skjønner. Tekstene er mye om krig, slag, natur.osv De som har hørt om Windir skjønner hva jeg mener med en gang. Ønsker en logo som du kan se at det står Disdain, og at det ikke bare blir en haug av krusseduller.osv Passer fint med noe melankolsk, skummelt, dysert landskap i bakgrunnen. Kan gjerne ha en "Old look" så den ser litt gammel ut og har litt dårlige farger. Disdain=Forakt.osv. for de som lurte på det. Håper jeg får noen gode forslag, har troen på det. Ser at mange driver med Photoshop her inne. Driver selv litt med det og har laget noen litt simple logoer før. Så jeg håper på hjelp. På forhånd; Takk! 5744241[/snapback] foooresten drit i.. kom ikke på med noe bra 5753638[/snapback] Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Hei!Spiller i et band som heter Disdain. Trenger hjelp med logo til bandet. Vi spiller Melodiøs metal. Spiller litt viking stil om dere skjønner. Tekstene er mye om krig, slag, natur.osv De som har hørt om Windir skjønner hva jeg mener med en gang. Ønsker en logo som du kan se at det står Disdain, og at det ikke bare blir en haug av krusseduller.osv Passer fint med noe melankolsk, skummelt, dysert landskap i bakgrunnen. Kan gjerne ha en "Old look" så den ser litt gammel ut og har litt dårlige farger. Disdain=Forakt.osv. for de som lurte på det. Håper jeg får noen gode forslag, har troen på det. Ser at mange driver med Photoshop her inne. Driver selv litt med det og har laget noen litt simple logoer før. Så jeg håper på hjelp. På forhånd; Takk! 5744241[/snapback] foooresten drit i.. kom ikke på med noe bra 5753638[/snapback] 5812360[/snapback] Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Den siste var skummel. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 er det ikke bedre å tegne noe selv en å bare legge en font oppå et bilde? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Siden du spør om logo regner jeg med at det er det du er ute etter, altså en logo slik som disse bildene illustrerer: Logo 1 Logo 2 Logo 3 Etter det jeg kan se er det ikke kommet noen forslag på en skikkelig logo her enda, kun bilder med en eller annen font. Er det jeg som er ute å seiler nå, eller er det en logo til bandet du er ute etter? Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Siden du spør om logo regner jeg med at det er det du er ute etter, altså en logo slik som disse bildene illustrerer: Logo 1 Logo 2 Logo 3 Etter det jeg kan se er det ikke kommet noen forslag på en skikkelig logo her enda, kun bilder med en eller annen font. Er det jeg som er ute å seiler nå, eller er det en logo til bandet du er ute etter? 5828411[/snapback] Nei...Var på jakt etter logo, bare la ut noe jeg hadde laget. Har ikke bare lagt en font på bildet. Har endret det mye i photoshop. Tenker på det øverste. Men var en logo jeg var på jakt etter. Du har rett i det "Fargoth"Noe lignende du hadde algt link til Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Laget en logo i dag. Ble ikke fornøyd i grunnen :!: Har laget den i Paint, så det sier litt. Men jeg brukte Photoshop til å gjøre litt om på den dispaint.bmp Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Synes jeg fikk litt dårlig respons her Noen som kan bidra med en logo, eller gi meg tips og foredringer Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Laget en logo i dag også, men kunne godt tenkt meg litt respons This_day__n_Logo.bmp Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 ny font, og den streken i midten av sverde må du fikse på...det er jafal det jeg mener BTW: bruker du paint? Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 ny font, og den streken i midten av sverde må du fikse på...det er jafal det jeg mener BTW: bruker du paint? 5854275[/snapback] Okei Takker for at du svarer... Så dn streken i midten av sverdet var litt skjeiv og sånn Fikser på det og fonten også. Bruker paint på å lage tegningen så brukte jeg imagready til å fikse på den. Photoshopen har klikka Hva synes dere om fargene? Burde jeg ha andre farger? Noen som kan bidra med ett forslag også, hadde vært greitt det, siden jeg er ikke god i dette Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Fiksa litt på den andre logoen... Si i fra på noe som kan forbedres, eller ølag et forslag du også. Kan også bare gjøre om på mine forslag disdainlogomade2035.bmp Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Var veldig stilig, men kanskje du kunne lage sverdet litt mindre? Slik at det ikke dominerer for mye på bilde Men ellers Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Ja, kanskje det Skal prøve litt å se hvordan det blir Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Denne ligner mest på en logo syns nå jeg: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=65139 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå