_tHokA_ Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Er det noen her som vet reglene for bæretillatelse for luft gevær? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Er det noen her som vet reglene for bæretillatelse for luft gevær? 5744240[/snapback] Tror ikke det er noe spesielt. Reglene for orddeling, derimot........ Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Vet ikke helt, vil anta det er 15(18år?) , noe slags skyte-bevis(skyte serfikat? ala bæretillatelse) og plettfritt rulleblad Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 bæretillatelse? Sikker på at du ikke mikser begreper her? hvis du mener kjøpetillatelse så er ikke det nødvendig for standard 4.5mm luftgevær. Da trenger du bare være 18 år (og ofte ikke det engang mange steder). Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg er ny her, men jeg har et luftgevær stående her. Jeg er 21år, men driver ikke med skyting. Jeg gjorde det da jeg var mindre, men har sluttet. Beklager om jeg ordlegger meg feil, men jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare meg her Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg mener det er 16 årsgrense. Etter det kan du eie luft- og CO2våpen uten bevis annet enn legitimasjon (for alder) Men du kan ikke bære det rundt offentlig. du kan ha det hjemme eller i bilen. Skal du frakte det rundt bør det bæres i enten en sekk eller koffert. Gjerne i demontert tilstand om du vil være ekstra sikker. Hvordan reglene er for bruk aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå