msh Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Hvor mange meldinger går det ann å lagre i minne,i T68i? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Ca. 100 stk. (både innboks og utboks tilsammen) Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Jeg regnet på det på min her om dagen og kom til rett under 100 Lenke til kommentar
msh Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Jeg har oppgradert T68 til T68i.Men jeg kan Max lagre 70 meldinger.Går det ann å få mer minne kapasistet på meldinger ved å slette mine bilder? Jeg har jo ca 690kb ledig på mine bilder. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Ja, T68i (evt T68 oppgradert til T68i) benytter dynamisk minne. Det vil si at alt du lagrer har den samme plassen til rådighet. Det vil si at jo flere bilder du har, detsto ferre SMS, ringetoner, eller annet, Og omvendt. :smile: Lenke til kommentar
msh Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Men jeg har slettet bildene,jeg får Max lagret 70sms. Kan det være noe annen måte å gjøre det på? Et eller annet funksjon som gjør at jeg kan bruke samme minne? Lenke til kommentar
Acuario Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Meiner å ha lese ein stad at T68i skal ha litt større minne enn T68. Dermed vil du ikkje få plass til like mange SMS med ein oppgradert t68. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 vet ikke om det er noen forskjell, (det skulle ikke være det), men det kan være at man får plass til mer hvis man fjerner mms-meldingene(jeg vet ikke, men...) Hjelper ikke slette bilder for å få plass til mer meldinger hvertfall. bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå