vucko-sanel Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Hei Er det noen av dere som kan vise meg på hvilken måte kan jeg laste ned service pak 1 for xp, siden jeg har en (u"orginal") kopi. Prøvd å gå inni registre men slitter å finne riktig vei frem. Hørte at jeg kunne bruke key generator men hvordan og hvor kan jeg laste den fra +?? Takk for oppmerksomhet ! Lenke til kommentar
vegge Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Engelsk SP1: Windows XP Service Pack 1 Norsk SP1: Windows XP SP1 på norsk Tror du lever litt på kanten med hensyn til retningslinjene; 5. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Så du må nok gå andre steder for å få hjelp til dette, dessverre. Vil du gjøre det lovlig, så kjøper du WinXP (hvis ikke så holder du kjeft :smile: og venter på at Microsoft banker på døra..) Du kan jo søke på sp1 på forumet. Da vil du nok finne en del interessant lesestoff! _________________ Antall meldinger er oppskrytt! [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-09-23 12:10 ] Lenke til kommentar
vucko-sanel Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Takk for svaret kompis :wink: Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Hvis du har som du sier en uoriginal XP og du laster ned service pakken sliter du litt mer enn vanlig..... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Tråden er en tydlig oppfordring til piratvirksomhet i den forstand at brukeren ønsker informasjon om hvordan man kan unngå XP SP1 sin "sperre". Han har fått svar på det lovlige, så denne stenges før noen føler de skal svare på den ulovlige delen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg