Rayban Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Skal kjøpe en Bærbar PC, og er ute etter beste ytelse ift. pris. Fabrikat uinteressant. Pris: Max 8000 kr, gjerne mindre. Bruksområde: Dokumenskriving, Power-Point, Filmavspilling (DVD), lite (ingen) spilling. Krav: Skjermen bør være god og behagelig, batterilevetiden er også viktig. I tillegg må den ikke være treg, må kunne jobbe raskt med mange applikasjoner samtidig. Fysiske krav: 15" skjerm, ellers så liten som mulig. Størrelsen er dog ikke veldig viktig. Ellers: - Minne: 1GB eller mer - DVD-Brenner: helst - Harddisk: 60gb eller mer - Bluetooth: gjerne, men ikke krav - Infrarød: nei - Diskettstasjon: fordel, men ikke krav - FireWire: nei - WLAN: ja (men det er vel stort sett det på alle...) Har ikke sett på noen spesielle som har utmerket seg, åpen for forslag. Må være kvalitetsprodukt/merke som holder og er stabilt (les: ikke henger seg etc.) På forhånd takk for alle forslag som måtte komme! Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg er ingen ekspert på området, men jeg tror du vil slite med å finne en bærbar til 8k med 1gb ram og 60gb harddisk. Er selv litt på utkikk, og de fleste jeg har sett har max 512mb ram hvis de har 60gb hdd... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Her gjør du et knall kjøp... http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=63719 Lenke til kommentar
kvase Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 enig med jada jada på den ja Lenke til kommentar
Rayban Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Var fristende den ja, jada-jada, takk for forslaget! Hvis jeg ikke finner noe annet, eller det kommer noen andre (bedre) forslag vil jeg nok gå for den! Men jeg undersøker litt til da... Lenke til kommentar
Rayban Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Må jo være bedriftskunde for å kunne kjøpe den PC'n på MPX. Det blir vanskelig... Andre forslag? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Må jo være bedriftskunde for å kunne kjøpe den PC'n på MPX. Det blir vanskelig... Andre forslag? 5750100[/snapback] Da har dem gjort om dette tilbudet, for det er flere privkunder som har kjøpt denne. Dem må være utsolgt for når jeg trykker på kjøp så kommer ikke maskinen i handlekurven og jeg er registert som bedriftkunde Endret 14. mars 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Du har ikke vurdert QXL? Jeg kjøpte en gammel Compaq Armada til 3000 kr. Den har ikke til DVD (slik som kravet ditt), men den er god nok til alt annet. Sjekk QXL :-) Lenke til kommentar
kvase Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Samme pc her http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=30532 Lenke til kommentar
kvase Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) [url=h den ble forkasta på grunn av feil Endret 14. mars 2006 av kvase Lenke til kommentar
synco Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 disse har noen billig modeller!! Abook Lenke til kommentar
skulibutten Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Her er en på Komplett Denne er levert med 512 RAM. Men med en oppgradering med to sånne samtidig så er det fremdeles under prisen du satte opp. Lenke til kommentar
Lid/Ran Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Enig i at den FS'en så bra ut til 7K. Når den tilsynelatende er ute av bildet tror jeg ikke det er så dumt å gå tilbake til din opprinnelige plan med I6400, forutsatt at prisen fremdeles er under 8K. Det er jo rett og slett innbruddspris. Selv en mor har ikke vondt av å være klar for framtida PC'en fra komplett i forrige post er betraktelig svakere, med bla Sempron-prosessor og 4200 rpm harddisk. Olav Edit: Surret litt her ja. Blandet inn en annen post i hodet mitt. Mange poster om den FS maskinen etterhvert. Greit å ikke gjøre alt for mye på en gang...men I6400 ser i alle fall bra ut til under 8000 Olav Endret 14. mars 2006 av olav1974 Lenke til kommentar
Rayban Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Takk for tipsene, skal sjekke ut I6400. Olav: PC'n er det faktisk min mor som skal ha, så kommentaren din passet igrunnen bra Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Her er en på Komplett Denne er levert med 512 RAM. Men med en oppgradering med to sånne samtidig så er det fremdeles under prisen du satte opp. 5752043[/snapback] Blanda inn min? Fikk det med meg forde, takk for svar Tror jeg skal holde ett øye på I6400 ja, hørte noe om at den skulle komme med litt bedre skjermkort om noen uker også, så da burde det jo bli en passe maskin ut av den Lenke til kommentar
anbar Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 ser noen var innom abook, de samme, dog fler, finner du hos whitebox Lenke til kommentar
Loomis Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Hva med denne da? (Toshiba Satellite pro m70) Funker fint den... Kjører Trackmania Nations på 1280x800. Å hvis det teller no ekstra så har den 5 i 1 minnekortleser å høytalere som det faktisk er god (til laptop, har vært borti endel dårlig der) lyd i... Å den leveres med 1x512Mb brike med RAM så om en liten mnd så røsker du bare ut en til 512Mb brikke å du e der du villle være med tanke på specs... Koster en 5-600,- hos komplettt... Endret 15. mars 2006 av Loomis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå