genetex Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Har for litt siden laget meg en gnome rogue på burning blade. Jeg har vell egentlig alltid spillt horde, på daggerspine, mazrigos,emerald dream og noen andre. Ok, det jeg lurer på nå er, hvorfor ALLE i IF/SW ikke ser ut til å kunne prate skikkelig på char channelen? Enten spammer 1 fyr 3 ganger på rad: "NEED GROUP UBRS!!" altso, 3 ganger på rad nedover, så det tar sann ca halve siden, altså han spammer. Og hvorfr skriver alle det med STORE BOKSTAVER SLIK DET TAR ENDA MERE PLASS? Det er også folk som skal selle noe, og da må de minst skrive det der 2 ganger i minuttet..!! Og folk som bruker macro/mod til å si ALLE enchantene de seller, så den tar hele general char boxen og litt til!! Jada, kan selvsagt /ignore eller leave den cahnnel, men det er faktisk en del ting man trenger chaten til når man ikke har en stor guild. Og om jeg skulle ha ignorert alle de *** ****** folka som MÅ spamme, så hadde det seriøst vert 50% av alle folka som skriver der. Hvorfor er det slik!? Hvem har lært dere å spamme slik!? Aldri opplevd mer barnslig og irriterende oppførsel noen gang. Herregud. Endret 12. mars 2006 av genetex Lenke til kommentar
Gene Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg spillet alliance på BB før jeg sluttet, og jeg satt faktisk også igjen med det inntrykket av at det er utrolig mange idioter som spiller wow. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Grunnen er at Burning Blade Alliance side er fullt av noobs/fjortiser som ikke vet hvordan man skal oppføre seg. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Vel, det er den mest fjortiss-invaderte serveren på kontinentet. Når jeg og vennene mine kjøpte WoW dagen det kom, traff vi noen åttende-klassinger også. "Start på Burning Blade, det er den offisielle norske serveren". Faresignal. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Spiller selv horde på serveren og etter nesten år der har jeg inntrykk av at deler av alliance er litt umoden. Lenke til kommentar
jackrabbiten Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hva er "char channelen"? Lenke til kommentar
andiss Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Spiller selv horde på serveren og etter nesten år der har jeg inntrykk av at deler av alliance er litt umoden. 5744098[/snapback] ./agree Man må faktisk ikke glemme den andre halvdelen som klarer å oppføre seg, og viser respekt for andre spillere.. Endret 13. mars 2006 av andiss Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har for litt siden laget meg en gnome rogue på burning blade. Jeg har vell egentlig alltid spillt horde, på daggerspine, mazrigos,emerald dream og noen andre. Ok, det jeg lurer på nå er, hvorfor ALLE i IF/SW ikke ser ut til å kunne prate skikkelig på char channelen? Enten spammer 1 fyr 3 ganger på rad: "NEED GROUP UBRS!!" altso, 3 ganger på rad nedover, så det tar sann ca halve siden, altså han spammer. Og hvorfr skriver alle det med STORE BOKSTAVER SLIK DET TAR ENDA MERE PLASS? Det er også folk som skal selle noe, og da må de minst skrive det der 2 ganger i minuttet..!! Og folk som bruker macro/mod til å si ALLE enchantene de seller, så den tar hele general char boxen og litt til!! Jada, kan selvsagt /ignore eller leave den cahnnel, men det er faktisk en del ting man trenger chaten til når man ikke har en stor guild. Og om jeg skulle ha ignorert alle de *** ****** folka som MÅ spamme, så hadde det seriøst vert 50% av alle folka som skriver der. Hvorfor er det slik!? Hvem har lært dere å spamme slik!? Aldri opplevd mer barnslig og irriterende oppførsel noen gang. Herregud. 5743966[/snapback] Cry more noob Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har for litt siden laget meg en gnome rogue på burning blade. Jeg har vell egentlig alltid spillt horde, på daggerspine, mazrigos,emerald dream og noen andre. Ok, det jeg lurer på nå er, hvorfor ALLE i IF/SW ikke ser ut til å kunne prate skikkelig på char channelen? Enten spammer 1 fyr 3 ganger på rad: "NEED GROUP UBRS!!" altso, 3 ganger på rad nedover, så det tar sann ca halve siden, altså han spammer. Og hvorfr skriver alle det med STORE BOKSTAVER SLIK DET TAR ENDA MERE PLASS? Det er også folk som skal selle noe, og da må de minst skrive det der 2 ganger i minuttet..!! Og folk som bruker macro/mod til å si ALLE enchantene de seller, så den tar hele general char boxen og litt til!! Jada, kan selvsagt /ignore eller leave den cahnnel, men det er faktisk en del ting man trenger chaten til når man ikke har en stor guild. Og om jeg skulle ha ignorert alle de *** ****** folka som MÅ spamme, så hadde det seriøst vert 50% av alle folka som skriver der. Hvorfor er det slik!? Hvem har lært dere å spamme slik!? Aldri opplevd mer barnslig og irriterende oppførsel noen gang. Herregud. 5743966[/snapback] Cry more noob 5745354[/snapback] QFT Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 reddet av sunstrider er alt jeg kan si... Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Veldig mange noobs, alt fra 10-50 år på Burning Blade, hadde det vært opp til meg hadde jeg også spillt horde da Men alle venna mine spiller alliance så :'( Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Vi skal vel ikke si så mye BadBeer ettersom guildlederen vår er 13 år.. Det er ekstremt. Ja han er norsk også Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Vi er ikke gale, vi er spesielle. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Slutta å spelle på BB for lenge siden.. Horde-side.. Var helt jævlig Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 altså, nå må folk slutte å whine om hvor vidt folk klarer å oppføre seg... pass på deg selv... Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Synes ikke det er så ille på BB jeg. Selvfølgelig mange idioter, men det er en del guilds du får en brukbar kvalitet fra. Endret 13. mars 2006 av theWWW Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Bare ved å lese denne tråden får jeg inntrykka av hvordan BB, daggerspine og Mazrigos er Lenke til kommentar
genetex Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Du burde ikke få intrykk av at de er dårlige pga. folka der, av måten jeg skriver på. Tastaturet mitt er ganske ødelagt, og du vet ikke hvordan jeg er. Jeg er faktisk ikke noen 14 åring som ikke kan å oppføre seg, jeg har spillt wow siden dag 1, så ikke gidd kom si du kjenner meg. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 spiller horde der og mange umodne der og sån 12 åringer som spammer norsk i general osv.. men har merket at alliance er umodne der. vis jeg eier mange i zerg med fixed med healers står en liten nooballiance og spiter på meg langt borte Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Vi skal vel ikke si så mye BadBeer ettersom guildlederen vår er 13 år.. Det er ekstremt. Ja han er norsk også 5747106[/snapback] Du hakke fått med deg at jeg leave "Unknown" og joina "Incineration" da? Men joda, han var 13 år, men oppførte seg veldig bra syntes jeg Vell, ikke bare at fjortissene bidrar til ett dårlig miljø, men folk som Vibah (fra gief epix en av de beste guildsa på servern) er minst like dårlige eller dårligere enn fjortissa til å bidra til sånt. Endret 13. mars 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå