skartun Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Heisann. Skal ha ein bærbar til 10 000,- Brukes til msn, lekser, nedlastninger, film osv. I nøden litt spill, som FM 06 og cs. Er fint med litt blåtann og lignende. Tenker på ein ekstren HD så det er ikkje så nøye med mye plass på sjelve dataen. Hoper på gode svar. Vær snill og hjelp meg. Står ganske på bar bakke. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 ingen flere krav til f.eks vekt / utseende / batterikapasitet o.l ? Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Her kommer de garantert tilå hagle inn med mange forslag. =) Jeg anbefaler deg å ta en titt på Dell Inspirion 6400 på dell.no. For ti tusen kroner får du mye verdi for pengene hvis du bygger pcen der. Lenke til kommentar
skartun Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 ingen flere krav til f.eks vekt / utseende / batterikapasitet o.l ? 5743971[/snapback] Altså ganske upraktisk med ein stor klosse. Så rimelig liten men det er ikkje eit must. Fint å ha i allefall 2-3 timer i bateritid.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hva med en brukt 12" PowerBook? Da får du en fet laptop som alle kommer til å misunne deg for, garantert. Battertiden er for øvrig på rundt 4+ timer, det eneste som muligens trekker ned for deg er det faktum at du ikke får spilt Counter-Strike. Lenke til kommentar
c-man Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Inntil 10000 kr. er det ganske mye å velge mellom. AMD Turion maskiner, Centrino maskiner, maskiner med ATI x200, x600 og x700 skjermkort, GF6600 go, GF 7300 og 7400... Man må se etter hva som passer best for en selv og lommeboken. Jeg valgte en Toshiba M70-144, Centrino teknologi, Pentium M 1,73 ghz, ATI x700 kort. Kjøpte med en ekstra 512mb minnebrikke som jeg satte i selv. Kom på rett under 10000 fra Stretto. Sjekk webshopguiden på hw.no for tilbakemeldinger om shop'en. Det lille jeg har prøvd maskinen har vært svært overbevisende. Lavt støynivå, god skjerm (glassklar, kan gi reflekser, men dog) ok batteritid (knapt 3 timer) bra tastatur og touchpad, bra ytelse i spill (Joint Operations med exp. pack), bra plassering av porter og styr. Et lite minus (?) er mangelen på diskettstasjon... for de som MÅ ha det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå