Gå til innhold

The outfit omtale av gamereactor.no... (X360)


And.rs

Anbefalte innlegg

Gamereactor.no

 

Omtale av spillet på gamereactor.no!

 

 

"The Outfit er helt klart et friskt pust i den ganske så rike floraen av spill lagt til tidenes største krig. Det har sjarm, originalitet, bra flerspillerstøtte og flott variasjon. Ja, kjøretøyene skuffer en del, og jeg ville gjerne sett bedre grafikk, men det skader ikke en for øvrig imponerende helhet. The Outfit passer utvilsomt selv deg som ikke liker krigsspill, og jeg håper jeg ikke folk går glipp av dette spillet bare fordi Ghost Recon og Elder Scrolls slippes samme måned."

 

Grafikk 6

Lyd 6

Gameplay 8

Holdbarhet 9

8/10 :thumbup:

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste omtalen her om dagen, og karakten de ga tilsvarer samme karakteren som GRAW fikk. Syntes det er litt skuffende av Gamereactor å gi et slikt spill som dette like bra karakter som GRAW, da GRAW er et mye bedre spill.

 

The Outfit var skuffende dårlig etter det jeg har prøvd av demoen. Ga meg ikke samme krigsfølelse som GRAW gjorde.

Endret av Bandana
Lenke til kommentar
Leste omtalen her om dagen, og karakten de ga tilsvarer samme karakteren som GRAW fikk. Syntes det er litt skuffende av Gamereactor å gi et slikt spill som dette like bra karakter som GRAW, da GRAW er et mye bedre spill.

 

The Outfit var skuffende dårlig etter det jeg har prøvd av demoen. Ga meg ikke samme krigsfølelse som GRAW gjorde.

5744230[/snapback]

 

Skuffende at de gir dette samme karakteren som GRAW? Du har jo bare prøvd demoen, spill byr som oftest på utrolig mye mer enn det lille en får testet der!

Lenke til kommentar

Å dømme et spill utifra en demo er litt feil syns no eg, eg føler folk dømmer The outfit en del utifra grafikken egentlig. Eg likte demoen,den hadde sine feil men det var absolutt spillbart.Kommer nok ikkje til å prioritere dette spillet med det samme,da det blir mye spill å ta av framover :whistle:

Lenke til kommentar
Leste omtalen her om dagen, og karakten de ga tilsvarer samme karakteren som GRAW fikk. Syntes det er litt skuffende av Gamereactor å gi et slikt spill som dette like bra karakter som GRAW, da GRAW er et mye bedre spill.

 

The Outfit var skuffende dårlig etter det jeg har prøvd av demoen. Ga meg ikke samme krigsfølelse som GRAW gjorde.

5744230[/snapback]

 

Blir feil å sammenlikne GRAW og The outfit. The outfit er mer humoristisk/strategi spill, mens GRAW er et seriøst spill som bygger på god grafikk og story.

Dessuten er det jo bare MP demo versjon som har kommet ut, så det blir igjen feil å sammenlikne...

 

men alle har sorskjellig smak :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...