Ksungam Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Joda, vet det er en tråd for slikt, men klarte pga den idiotiske søkefunksjonen ikke å finne den... Men det jeg altså lurer på er om denne filmen er verdt å se? Den så litt spennende ut, men utifra omtaler er den ikke noe spesiellt bra, bare en standard film. http://www.snurrfilm.no/movie.asp?fkMID=3692 http://www.imdb.com/title/tt0264395/ Den kommer 21:45 Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Mulig det var denne tråden du tenkte på Har ikke sett filmen selv, men ser at den har fått 7/10 av menn under 18 år, og det er jo helt greit. Dessuten varer ikke filmen så lenge, så hvis det skulle vise seg at den er litt kjedelig, så er det i hvertfall ikke helt pain å komme seg gjennom den Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Eg syntes den var ganske bra, men eg er generelt veldig glad i den type filmar så det er mulig ikkje alle er like begeistra. Skal iallefall sjå den. Trur ikkje du skal ha noko problem med å sjå heile filmen. Endret 12. mars 2006 av zeph Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Synes filmen er ganske grei, jeg, selv om at den liksom utgir seg for å være skikkelig dyptgående og vanskelig å forstå, uten å være det. Den later liksom om at den har en kjempestor, dyp twist. Det har den ikke. Faktum er at hvem som helst kunne laget en slik twist i filmen sin. Filmer som The Usual Suspects har en twist som henger mye mer sammen med resten av filmen. Men for all del, Basic er absolutt severdig. Endret 12. mars 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Tror det blir Space Cowboys i stedet da.. Ellers takk for svarene Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Tror det blir Space Cowboys i stedet da.. Ellers takk for svarene 5743272[/snapback] Ville heller sett Basic enn Space Cowboys, men men. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Så på den likevel, og det var en helt grei film, selv om det var litt vanskelig å skjønne handlingen hele tiden. Dessuten lærte jeg meg aldri navnet på de seks i bunkeren. Men slutten med at alt liksom var planlagt av den kule 8-gjengen, og at de avslutter med en fest nede i bula si klatret høyt på idioti-skalaen. Fy faen... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Syns Basic er en veldig bra film eg :!: Likte den meget godt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Du mente det ironisk? En " :!: " smiley kan i allefall ofte støtte det. Som jeg sa tidligere liker jeg filmen, men er litt smålig "irritert" over twisten, som over hodet ikke har noe med resten av filmen å gjøre. Hvem som helst kan lage en slik twist. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Nei, eg er seriøs! Eg koste meg igjennom filmen ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå