Gå til innhold

Hvilket Xbox 360 magasin leser dere?

Anbefalte innlegg

Mye kan leses på nettet, men det er noe med det å ha noe å bla i en gang i mellom (f.eks. på do :thumbup: ). Har ikke kjøpt Xbox 360 blad før og ser det er noen å velge mellom, men ofte er de godt pakket inn.

Hvilket blad er bra?

~ BlasterFX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen konsollspesifikke blader er noe særlig gode. Kjøp enkelt og greit det med demoer, fordi det er det eneste som gjør det verdt det.

Av multiplatformblader så rager EDGE ganske høyt over de andre. Eneste bladet hvor man kan være uenig med en kritikk uten å nødvendigvis synes den er "feil".

Lenke til kommentar
Jeg har gjort mye rart i mitt liv, men jeg har aldri hatt med meg enn same på do.  :ohmy:

Dessuten så er jeg sikker på at de ikke tolererer rasisme her på forumet, så du bør passe deg med å kalle samer for "lappiser". :no:

5747597[/snapback]

O lol! Lenge leve humoren!

Nei men eg holder meg til internett ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Jeg har gjort mye rart i mitt liv, men jeg har aldri hatt med meg enn same på do.  :ohmy:

Dessuten så er jeg sikker på at de ikke tolererer rasisme her på forumet, så du bør passe deg med å kalle samer for "lappiser". :no:

5747597[/snapback]

Er du seriøs nå? HA HA.

Lappis er jo laptop. Lappe er same (no offence). Har heller ikke planer om å ha med meg same på do bare så det er sagt. ;)

~ BlasterFX

Endret av BlasterFX
Lenke til kommentar

Jeg bestillte en gang en same å ta med på do, men da pakken kom viste det seg at det var en eskimo. Eller inuit, som det strengt tatt heter. Og ingen bytterett. Så det var 999 kr og 50 øre rett ut vinduet. :(

Eskimoen står ennå et eller annet sted i kjelleren.

Lenke til kommentar

Og siden du sikkert bestilte fra play.com kom momsen og tollgebyr i tillegg tenker jeg. Noe dritt den derre 200 kroners-grensen.

Selg eskimoen på finn.no undet "Saker og ting". Koster kun 25 kr og du kan legge ut så mange bilder du vil. Det er sikkert mange andre som kunne brukt en inuitt til noe konstruktivt.

Selv har jeg solgt opptil flere feilbestilte pledd der.....fra play.com

Lenke til kommentar

Jeg hadde egentlig tenkt å legge ham ut på finn.no, ja, men så lot jeg han stå i kjelleren gjennom hele rekordregnet her i Bergen i høst, så nå har han dessverre noen stygge vannskader. Tror ikke jeg kan får noe særlig penger for ham lenger. Ender vel opp med at jeg leverer ham til resirkulering.

Vel, det er i alle all siste gang jeg bestiller fra play.com! :mad:

Lenke til kommentar

Er bergenser som lever i eksil i Oslo. Morsomt å høre at regnet fremdeles setter rekorder i Bergen.

Her i Oslo har vi Grønmo. Det er en søppelfylling. Der tar de imot og resirkulerer inuitter. Vet ikke hvordan det er i Rådal (på 80-tallet var det søppelfyllingen i Bergen). Ellers holder det til en inuittkonservatør i et av smugene på Bryggen. Brukte han mye da jeg bodde i Bergen. Han tar også folk fra Kaukasus, Artkis og Honduras.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...