Xmotololo Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Har jobba et par måneder med dette skipet. Mye arbeid og til tider så klør jeg meg ofte i nakken. Sånn blir det når man må løse nye problemer som oppstår i arbeidet og når ting går helt i stå Lager denne modellen til et spill kalt Virtual Sailor som er et meget bra spill sånn maritimt sett. Modellen er ikke ferdig ennå, som utvikles i 3ds max. Tar gjerne i mot tilbakemeldinger. Det er selvsagt begrenset hvor detaljert jeg kan få den til å bli da FPS (frames per secounds) har en betydning. RTips Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Kuul, sier jeg bare! Skjønner ikke at folk klarer sånt i 3ds max. Skjønner ikke noe der jeg.. Uansett... Kjempebra Lenke til kommentar
Reached Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Den båten har jeg vært på ^^ Kjempebra jobba Lenke til kommentar
timitim Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) ser bra ut! har du noe max poly grense? går ut i fra at vinduene kommer med teksturen. Endret 17. mars 2006 av timitim Lenke til kommentar
Xmotololo Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 ser bra ut! har du noe max poly grense? går ut i fra at vinduene kommer med teksturen. 5768691[/snapback] Har satt en grense på 30.000 polys. Nå er det ca 27.000 polys. Men samma om det går litt over. Vet om skip som er laget til denne simulatoren som har hele 50.000 polys.. uten at jeg har hatt noen problemer med å seile dem Teksturer på vinduene følger med når skuta blir ferdig RTips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå