oajen Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hallo. Jeg bor ganske langt nord for moralsirkelen,og er Telenor kunde. Idag har jeg opplevd at nettet er usedvanlig tregt.Har 4 mbit linje og ved test av hastigheten har jeg svimmlende summer å by på:alt fra 21 kbit/s til 222kbit/s Har restartet pc,modem og router,uten at dette hjelp noe. Har kommet til konklusjonen at det er telenor som enda engang jar problemer med ditt nett. Er det andre lykkelige Telenor kunder som sliter NÅ? De andre som leverer ADSL her oppe i Nord,leier de linje hos Telenor? Vil de da ha de samme problemene som Telenor har,når nettet går tregt? Det er vel snart på tide å kysse Telehora adjø og ønske en ny leverandør velkommen. Skulle gjerne hatt en tilbakemelding på om det er problemer hos andre her oppe i Nord,slik at jeg vet at det ikke er feil på mitt utstyr. Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 ja har dårlig nedlasting hastighet nå. har Telenor Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Her og (nordland) skal ha 4 M/bit og har rundt 200 k/bit Men den fantastiske feilmeldinga til Telenor påstår at alt er i orden http://www.online.no/kundeservice/planlagt...edlikehold.html Litt tidlig ute Endret 12. mars 2006 av ilstang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå