sir-alex Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg vurderer og kjøpe en minnekort. Men hva er best av Kingston og Sandisk, jeg skal ha Mini sd, og prisen er det samme på begge minnekortene Men hvem av de er best?? Er det hipp som happ? Hvem hadde dere tatt Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg har hatt kort fra begge produsentene, har ikke merket forskjell i ytelse, hastighet eller kvalitet på noen av dem. Kjøp hvilket du vil! :-) -snubbel Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Sandisk er etter min erfaring som foto-selger et vesentlig bedre minnekort med mindre feil enn kingston. Man betaler gjerne litt mer for sandisk - men man bør også betale for noe med størst mulig garanti for at fungerer lengst mulig. Sats på sandisk etter min mening . Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg har også begge, og temmelig lik erfaring med begge. Derfor ville jeg gått for det billigste av dem. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 For meg er det to merker som jeg kjøper, det er Sandisk og Lexar. For meg er det verdt de ekstra kronene... Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Bare det ikke er TwinMOS egentlig, så er jeg happy Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vel den uttalelsen der var jo skikkelig begrunnet :!: Twinmos fungerer kjempefint. Det minnekortet jeg kjøpte med kameraet mitt i 2002 fungerer fortsatt like glimrende som da jeg kjøpte det. Dessuten så har jeg aldri hatt problemer med dette kortet. Til trådstarter: En ting som skiller kortene er ofte hastigheten på kortene. Derfor burde du gå inn på produsentenes hjemmeside for å finne ut hvilken hastighet de faktisk har på de respektive kortene. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Personlig sverger jeg til SanDisk, og har det i to kameraer (vanlig digitalt og speilrefleks, digitalt så klart), mobilen min og MP3-spilleren min. Fungerer utmerket, og er samtidig raskt (SanDisk Ultra II) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå