ReVolvolution Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei. Har en Sony Ericsson blåtann handsfree og en nokia 6600. Kan disse kobles sammen, og isåfall, hvordan? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) For å koble dem sammen må du sette headsettet i "pairing mode" eller "parings-modus". Det gjør du ved å slå det på, så holder du inne begge volumknappene i noen sekunder til det begynner å blinke/pipe/vises tegn i displayet (avhengig av hvilken modell du har.) Nå er headsettet satt i riktig modus og det er søkbart. Neste steg er å søke det inn fra telefonen. Gå til "tilkoblinger" og videre til "bluetooth". Trykk på "valg" og "ny enhet". Søk etter nye enheter, så dukker headsettet opp. Velg "koble til". Du blir spurt om en kode, denne koden er "0000", altså fire nuller. Nå skal alt være klart. For senere tilkoblinger slår du først på bluetooth på mobilen, så slår du på headsettet. De bør da finne hverandre automatisk. Jeg anbefaler deg å slå av og på både telefon og headsett etter sammenkobling for at de skal kobles sammen automatisk i fremtiden. Lykke til! -snubbel Endret 12. mars 2006 av snubbel Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Argh, får det ikke til å virke.. Holder inne begge knappene (+/-) når jeg slår på headsettet, og deretter søker med telefonen, men det skjer ikke en dritt.. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Får du noen reaksjon fra headsettet når du holder inne volum-knappene da? Steg for steg: 1. Slå på headsettet 2. Hold inne volumknappene ca 5 sek og vent på reaksjon... -snubbel Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Ikkje en drit.. Slår på headsettet (det blinker grønt) og deretter holder inne knappene.. Kommer ingen lyd.. Har også prøvd å søke.. Med SE mobil også. Er forresten denne: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...pp4_1&pid=10116 Edit: Fant ut av det.. Var av/på knappen i 5 sek!! Uansett, takk for hjelpen snubbel Endret 12. mars 2006 av Dalet Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Aha! Det var en eldre modell enn jeg trodde. For å sette den i pairing mode, gjør du følgende: * Slå headsettet av * Hold inne snakke-knappen i 10 sekunder til det blinker rødt og grønt * Søk opp headsettet fra telefonen som jeg beskrev over Bedre nå? -snubbel Edit: Bra du fikk det til!! :-) Endret 12. mars 2006 av snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå