LarsP Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Suzuki reklamen hvor det høres ut som om det er D.D.E som synger. Må holde meg for ørene hver gang den kommer Æsj!! 5777721[/snapback] Haha, de er grusomme. Wenche Myhres VM-sang "Vinter og Sne" er nok den verste. *grøss* Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Leverfpostei på tube er også helt dum da gutten stønner og sier å jeg er sterk... 5776318[/snapback] haha, han gutten er jo kjempesøt:) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hehe. Må innrømme at jeg synes den reklamen er ganske dårlig, jeg også. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 MR. LEE med sitt "sesam sesam" i bakgrunnen ARGG kjenner sinnet bygger seg opp invendig bare av å tenke på det.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 En til; Den reklamen som er i pausene mellom bl.a prison break, tror jeg, med de to sokkene som snakker: "Vil du se mitt pokerfjes?" "Mjaaa" *sokken ser en annen vei* "Hva synes du?" URK! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 MR. LEE med sitt "sesam sesam" i bakgrunnen ARGG kjenner sinnet bygger seg opp invendig bare av å tenke på det.. 5804174[/snapback] Mr. Lee-reklamene eier jo! Hehe. Sesam sesam, åpne opp, åpne opp, åpne opp! Jeg skal lage en middaaag! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 åja... suzuki reklamene... den der "våre ski" uff... og mil etter mil... alle "suzukierte" sanger er utrolig plagsomme... og den GOD risblanding... osv og, mr. lee: "I wanna wok, WOK!" Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 jamba og ringtoneking reklamer...får lyst til å gå å skyte meg Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Sinnsyk irriterende reklame fra Tv2's barndom. Hvem husker vel ikke landeplagen "3 ting på en gang.....det er jo ikke mulig". Siden den gangen har jeg boikottet kinderegg. Lenke til kommentar
ladida Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 "Søt? Søt. Søt? Søt. Søt? Søt. Osv osv osv" "Send HOR til 1981" "I'm switching bread today!" "Se! Loppa har jo blitt mjuk jo" Lenke til kommentar
da_weed Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) jeg synes det er et under at ingen har nevnt reklamen for REGNBUEN CENTER! han karn med det speisa håret som klemmer på treet aaahaha! "på regnbuen centeret har jeg lært hvor takknemlig det er å dele av seg med seg selv lær å skrive haiku dikt du også stille dufter kvinnen spor i sneen kjærlighet" hahha åsså begynner han å grine av sitt eget dikt! morsom er den, men aller mest irriterende hehe. Endret 26. mars 2006 av da_weed Lenke til kommentar
ladida Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 jeg synes det er et under at ingen har nevnt reklamen for REGNBUEN CENTER!han karn med det speisa håret som klemmer på treet aaahaha! 5812721[/snapback] I know.. Trodde det var no parodigreier første gang jeg så den. Det må jo bare være kødd liksom. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Er det noen reklamer som er mer irriterende enn den nye Grandiosa reklamen? Lenke til kommentar
Six-shot Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Lørdagspizza!Verre reklame skal du lete lenge etter 5742886[/snapback] Jeg er helt, 100%, enig med deg. Bare reklamen er fæl nok, men så må man jo huske den sangen ALLE barn i alderen 6-10 år nå har på mobilen, fysjamei! Endret 26. mars 2006 av Six-shot Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Den værste er den med hun damen som ringer sin mor for å fortelle at hun har farget håret. Tonefallet og dialekten og mangel på innlevelse i den dårlige dubbingen gjør at jeg får lyst til å hoppe fra Sotra-broen. "Prøøøv DEN"... Lenke til kommentar
ladida Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Den værste er den med hun damen som ringer sin mor for å fortelle at hun har farget håret. Tonefallet og dialekten og mangel på innlevelse i den dårlige dubbingen gjør at jeg får lyst til å hoppe fra Sotra-broen. "Prøøøv DEN"... 5813713[/snapback] Nei, det VERSTE er vel at den reklamen ikke er dubbet... Ettersom vendela kirsebom er norsk. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Nei, det VERSTE er vel at den reklamen ikke er dubbet... Ettersom vendela kirsebom er norsk. 5813901[/snapback] Lenke til kommentar
Seether Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Boil-in-bag elns reklamene er dritt irriterende. BOIL så enkelt at det kan demonstreres med en basketball..bah Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Stratosreklamen med luftballongen uten luft er rimelig morsom syns jeg Haikureklamen MÅ være tull? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå