CCola Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Med dette ser vi jo faktisk hvilke reklamer som faktisk er bra. Det viktigste med reklamer er jo at du husker dem, da kan det være det samme om du liker dem eller ikke. Ta Lørdagspizza for eksempel; en genial kampanje, alle har hørt om den 5743867[/snapback] Helt riktig Det er jo hele vitsen med reklame. Kanskje reklamebransjen har en konkurranse om å lage mest irriterende reklame? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) vg reklame`en, med ho kjeringa som prekar og prekar og prekar.. Edit: Skriveleif Endret 15. mars 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Alle hårfargegreiene som er dubbet.. hadde sett bedre ut med sensurert munn jo ! 5760086[/snapback] Haha, der kom den. Den topper. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Reklame i seg selv, er ille. Men den nye VG reklamen.. Med hu gamle dama som prater så mye.. Den er litt irriterende, selv om den er litt morsom.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hmmm,. er jo en del som er relativt irriterende. Min ufullstendige liste ikke i rekkefølge: Zon - "Hvis du vet hvor du har vondt. Hvorfor behandle hele kroppen?",-det hele i et svenskt grufullt tonefall. Cilit Bang - "Fett smuss blablabla"- munnen må bevege seg i to sekunder etter at han norske er ferdig å snakke. "Cilit Bang... BANG",- hva fader er det egentlig de prøver å få fram med å skrike ut bang på slutten? idiotisk. Vanish - "Flekker, ikke sjekke blablabla",- munnen beveger seg selv om den norske ikke snakker. Elendig dubbing. Irriterende tysk dame som ser fantastisk dårlig ut. Diverse shampoo/hårfargee/balsam reklamer - "Ny ekstra superduper ultra glans-proteinformel som gjør ditt hår kjempe fint". Har de reklamefolka peiling på hva de snakker om. Jeg tror søren meg at de fant opp noen nye proteintyper her forleden. Merkelig Sensodyn tannkrem - "Jeg gikk til tannlegen min og spurte hvordan jeg kunne forbedre tennene mine. Da ble jeg anbefalt Sensodyn tannkrem, for den er bra blablabla motvirker blablabla". Det der minner meg så utrolig om TV-shop hvor "kjøpere" av produktet skal snakke om sine erfaringer rundt produktet. Aldri snakkes det negativt. Ellers er det sikkert flere. Som f.eks Mambo som jeg gjerne vil skyte hodet av. Er ikke akkurat den mest populære reklamen. Snorre Lenke til kommentar
pregra Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Zon-reklamen er værst! Men den er faktisk så irriterende at den er morsom! Lenke til kommentar
underground Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Vanish og cillit bang reklamene med de to heslige damene er fæle. Audi A4 quattro reklamen er jævli bra. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Den eg syns er mest irriterende er den wasa reklame der de om å bytte brød! Den VG reklame med ho kjerringa som pratar og prater er kanon kul! Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg synes at Vanish og Zon reklamene er bare helt til å spy av... Leverfpostei på tube er også helt dum da gutten stønner og sier å jeg er sterk... Lenke til kommentar
morra Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 1881 er sikkert en av de verste, uansett hvilken. Hårpleiereklamer er nesten kvalme... X gjør håret ditt finere enn alle andres. X fjerner Y % slitte tupper osv... Samt rynkefjerningstull - "blablabla strammer opp huden til det ugjenkjennelige og forandrer deg til en zombie med selvrespekt" Lørdagspizza Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Haha, jeg var på Kino i Sandnes i går. Alle de lokale Sandens/Stavanger reklamene er så ufattelig teite at det eneste som var å le av, var de som faktisk lo av reklamen Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Den for Hjemmet (MED KRYSSORDBILAG! wo ho) Gud for en tragisk reklame, hvem får lyst til å kjøpe det bladet av å se ei som må flykte for å ikke få bladet i hodet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hah, Hjemmets lesere sier alltid "vi er best på [insert item here]" Også løper de unna Hjemmet som kommer dalende ned. Nesten rart at de som lager "Tannlegen min anbefalte meg..." og "Cilit Bang/Vanish" reklamer ikke forstår hvor dårlige reklamene blir =/ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Den "bilde" greiene med Jens Stoltenberg... Der viser masse forskjellige bilder av han sånn raskt.. Lyden er irriterende, og det virker ut som den aaaaaldri skal gi seg Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Actinelreklamen!! "actinel inneholder recaisosylititenplexus som gjør at magen stabiliserer seg og du vil føle deg myyye bedre" "prøv i 2 uker - få pengene tilbake viss du ikke merker forskjellen" Jeg fikk ikke pengene tilbake! Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 værste må jo uten tvil være de der netcom familie reklamene, spesielt med mora som detter igjennom veggen til gutten sin. Det er bare for patetisk teit konsept. -_- Lenke til kommentar
zacka Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Suzuki reklamen hvor det høres ut som om det er D.D.E som synger. Må holde meg for ørene hver gang den kommer Æsj!! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 "Åååå.... Lappa e jo blitt mjuk". Den er tragisk irriterende. Av andre kan jeg nevne 1881 reklamene. UFF, sier jeg bare. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Yess,Yess,Yess.. det hellvettes skrapeloddet og den forbanna drittlåta. Så har vi flybilettreklamen(kort) som går 3 ganger i løpet av den reklamesekvens, er til å spy av. Grandis reklamen,trenger ikkje si meir... Dolmio reklamen er enda verre, den idiot dokka som prestere å si " Se pappa setter pasten i ovnen,så gøy! Ka faen er så jævla gøy med det da? Er det noe som suger så er det å vendte på god mat. Idiot dokke! Tror det er en Cubus reklame med noen under som springer rundt,mens en låt som kunne vert J-lo ljomer i bakgrunnen. Sist men ikkje minst, han derre apedicken som reklamerer for pommes frites`en,neon ganger har han med seg en apemann også. OHOHOHOHOHO, Kem gidder å bryte ut som en bavian i en reklame? HALLO!! Det var mye som skulle ut her, og ein bli så eitranes forbanna! Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hmmm,. er jo en del som er relativt irriterende. Min ufullstendige liste ikke i rekkefølge: Zon - "Hvis du vet hvor du har vondt. Hvorfor behandle hele kroppen?",-det hele i et svenskt grufullt tonefall. Cilit Bang - "Fett smuss blablabla"- munnen må bevege seg i to sekunder etter at han norske er ferdig å snakke. "Cilit Bang... BANG",- hva fader er det egentlig de prøver å få fram med å skrike ut bang på slutten? idiotisk. Vanish - "Flekker, ikke sjekke blablabla",- munnen beveger seg selv om den norske ikke snakker. Elendig dubbing. Irriterende tysk dame som ser fantastisk dårlig ut. Diverse shampoo/hårfargee/balsam reklamer - "Ny ekstra superduper ultra glans-proteinformel som gjør ditt hår kjempe fint". Har de reklamefolka peiling på hva de snakker om. Jeg tror søren meg at de fant opp noen nye proteintyper her forleden. Merkelig Sensodyn tannkrem - "Jeg gikk til tannlegen min og spurte hvordan jeg kunne forbedre tennene mine. Da ble jeg anbefalt Sensodyn tannkrem, for den er bra blablabla motvirker blablabla". Det der minner meg så utrolig om TV-shop hvor "kjøpere" av produktet skal snakke om sine erfaringer rundt produktet. Aldri snakkes det negativt. Ellers er det sikkert flere. Som f.eks Mambo som jeg gjerne vil skyte hodet av. Er ikke akkurat den mest populære reklamen. Snorre 5761010[/snapback] Alle jalla produkter har sånne billige reklamer. De bruker de i alle land, og bare dubber det. Tragisk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå