Gå til innhold

Mest irriterene reklame?

Anbefalte innlegg

Med dette ser vi jo faktisk hvilke reklamer som faktisk er bra. Det viktigste med reklamer er jo at du husker dem, da kan det være det samme om du liker dem eller ikke.

Ta Lørdagspizza for eksempel; en genial kampanje, alle har hørt om den :tease:

5743867[/snapback]

Helt riktig :) Det er jo hele vitsen med reklame. Kanskje reklamebransjen har en konkurranse om å lage mest irriterende reklame? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm,. er jo en del som er relativt irriterende. Min ufullstendige liste ikke i rekkefølge:

Zon - "Hvis du vet hvor du har vondt. Hvorfor behandle hele kroppen?",-det hele i et svenskt grufullt tonefall.

Cilit Bang - "Fett smuss blablabla"- munnen må bevege seg i to sekunder etter at han norske er ferdig å snakke. "Cilit Bang... BANG",- hva fader er det egentlig de prøver å få fram med å skrike ut bang på slutten? idiotisk.

Vanish - "Flekker, ikke sjekke blablabla",- munnen beveger seg selv om den norske ikke snakker. Elendig dubbing. Irriterende tysk dame som ser fantastisk dårlig ut.

Diverse shampoo/hårfargee/balsam reklamer - "Ny ekstra superduper ultra glans-proteinformel som gjør ditt hår kjempe fint". Har de reklamefolka peiling på hva de snakker om. Jeg tror søren meg at de fant opp noen nye proteintyper her forleden. Merkelig :hmm:

Sensodyn tannkrem - "Jeg gikk til tannlegen min og spurte hvordan jeg kunne forbedre tennene mine. Da ble jeg anbefalt Sensodyn tannkrem, for den er bra blablabla motvirker blablabla". Det der minner meg så utrolig om TV-shop hvor "kjøpere" av produktet skal snakke om sine erfaringer rundt produktet. Aldri snakkes det negativt.

Ellers er det sikkert flere. Som f.eks Mambo som jeg gjerne vil skyte hodet av. Er ikke akkurat den mest populære reklamen.

Snorre :)

Lenke til kommentar

1881 er sikkert en av de verste, uansett hvilken.

Hårpleiereklamer er nesten kvalme... X gjør håret ditt finere enn alle andres. X fjerner Y % slitte tupper osv...

Samt rynkefjerningstull - "blablabla strammer opp huden til det ugjenkjennelige og forandrer deg til en zombie med selvrespekt" :realmad:

Lørdagspizza :love:

Lenke til kommentar

Hah, Hjemmets lesere sier alltid "vi er best på [insert item here]"

Også løper de unna Hjemmet som kommer dalende ned.

Nesten rart at de som lager "Tannlegen min anbefalte meg..." og "Cilit Bang/Vanish" reklamer ikke forstår hvor dårlige reklamene blir =/

Lenke til kommentar

Yess,Yess,Yess.. det hellvettes skrapeloddet og den forbanna drittlåta.

Så har vi flybilettreklamen(kort) som går 3 ganger i løpet av den reklamesekvens, er til å spy av.

Grandis reklamen,trenger ikkje si meir...

Dolmio reklamen er enda verre, den idiot dokka som prestere å si " Se pappa setter pasten i ovnen,så gøy! Ka faen er så jævla gøy med det da? Er det noe som suger så er det å vendte på god mat. Idiot dokke!

Tror det er en Cubus reklame med noen under som springer rundt,mens en låt som kunne vert J-lo ljomer i bakgrunnen.

Sist men ikkje minst, han derre apedicken som reklamerer for pommes frites`en,neon ganger har han med seg en apemann også. OHOHOHOHOHO, Kem gidder å bryte ut som en bavian i en reklame? HALLO!!

Det var mye som skulle ut her, og ein bli så eitranes forbanna! :realmad:

Lenke til kommentar
Hmmm,. er jo en del som er relativt irriterende. Min ufullstendige liste ikke i rekkefølge:

Zon - "Hvis du vet hvor du har vondt. Hvorfor behandle hele kroppen?",-det hele i et svenskt grufullt tonefall.

Cilit Bang - "Fett smuss blablabla"- munnen må bevege seg i to sekunder etter at han norske er ferdig å snakke. "Cilit Bang... BANG",- hva fader er det egentlig de prøver å få fram med å skrike ut bang på slutten? idiotisk.

Vanish - "Flekker, ikke sjekke blablabla",- munnen beveger seg selv om den norske ikke snakker. Elendig dubbing. Irriterende tysk dame som ser fantastisk dårlig ut.

Diverse shampoo/hårfargee/balsam reklamer - "Ny ekstra superduper ultra glans-proteinformel som gjør ditt hår kjempe fint". Har de reklamefolka peiling på hva de snakker om. Jeg tror søren meg at de fant opp noen nye proteintyper her forleden. Merkelig :hmm:

Sensodyn tannkrem - "Jeg gikk til tannlegen min og spurte hvordan jeg kunne forbedre tennene mine. Da ble jeg anbefalt Sensodyn tannkrem, for den er bra blablabla motvirker blablabla". Det der minner meg så utrolig om TV-shop hvor "kjøpere" av produktet skal snakke om sine erfaringer rundt produktet. Aldri snakkes det negativt.

Ellers er det sikkert flere. Som f.eks Mambo som jeg gjerne vil skyte hodet av. Er ikke akkurat den mest populære reklamen.

Snorre :)

5761010[/snapback]

Alle jalla produkter har sånne billige reklamer. De bruker de i alle land, og bare dubber det.

Tragisk!! :no::nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...