Supernaut_ Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 De fleste reklamer kan lett blir utrolig irriterende hvis de sendes ofte nok... VG reklamen med hu gamle dama som prækar å prækar til hu blir tørr i munnen er artig de første gangene, men kan skjønne det blir irriterende over tid. Läkerol (de Engelske med Belinda, kioskeieren og Mr Luis) synes jeg har gått litt vel lenge.. "theese giants should fit your big mouth wery well mr Luis... 5746202[/snapback] Hah, den er jo en av de reklamene som jeg faktisk ler av. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Lørdagspizza!Verre reklame skal du lete lenge etter 5742886[/snapback] Den er BEST da! 5743280[/snapback] Nå har jeg mistet all respekt for deg 5743577[/snapback] Vel, det var temmelig ironisk ment ettersom jeg snart oppretter en motstandsbevegelse mot ringetonen som alle har. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Den bruker jeg som ringetone :O Skal ha den i et halvt år. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 jæ er så tørr i kjeften at jæ kunke spøtta på deg! beeekenterninger og sånn derre cherrytomater! elsker den nå, men føler på meg at den kan bli irriterende med tiden. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 friele reklamen mellom frustrerte fruer og joey er jo så lang at du ikke merker det er reklame før på slutten :S men skulle jeg skrive alle irriterende reklamer ville det ikke vært flere igjen, får ta noen da... lørdagspizza jamba hårpleie zon scorer høyt den å. sist, og definitivt værst: dubbede dårlige amerikanske reklamefilmer for vaskemiddel som du kan se at bare er juks og at ikkevirker er VÆRST Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 det som egentlig irriterer meg mest er at ikke reklamene for horebukkene i TELE 2 har blitt nevnt på 4 (!!) sider enda.. treffer jeg den jævla dvergen en gang, så kan du vedde på at han skal få juling! Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Noen som er med meg på Cilit bang? 5743349[/snapback] Jeg er med.. FETTSØL, INBRENT FETT, FETT(E?)-DITT OG FETT-DATT!! Andre jeg hater: Tine Yoghurt Lørdagspizza Tine Yoghurt Elvital(?) med hun som snakker med mora si.. ARGH for en jævlig dubbing. Tine Yoghurt Vanish(ho første dama så ut som ho sniffa det..) Tine Yoghurt Troika(*hater musikken*) Tine Yoghurt Aker Verk(?), den som bare er en steinlang og kjedlig sang.. Tine Yoghurt Zon Tine Yoghurt Jamba Tine Yoghurt Uansett til deg over her, han dvergen trener jævlig mye+ at han er supermann. hvordan skal du banke han egentlig? Endret 13. mars 2006 av Edge Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Flyttes fra OT-baren til film/tv Lenke til kommentar
Gene Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Var på bursdag på lørdag, var ei som hadde den lørdagspizzasangen på ipoden sin, og hu kunne hele driten på rams. jeg måtte trekke litt frisk luft jeg. 5745705[/snapback] Hva som er galt med å kunne hele driten på rams da? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Uansett til deg over her, han dvergen trener jævlig mye+ at han er supermann. hvordan skal du banke han egentlig? 5747145[/snapback] tenkte egetlig å ta det som det kom, men dø skal han i hvertfall... hvis jeg treffer han på gata og begynner å sloss med han, så strømmer det nok flere folk for å hjelpe meg, for jeg kan umulig være den eneste som har lyst til å kverke han... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Cubus låg høgt oppe før, men etter at dei begynte med fine damer kom det seg For å ta fleire under ein kam: Antirynkekrem, shampo som forhindrer flisete tupper og alle verdens vidunder frå L'Oreal, Elvital osv... Hoff opphøgde poteter er også ein fantastisk drittreklame. Men absolutt værst er 1881-reklamane, FYSJ Å FYSJ, eg blir flau på vegne av heile det norske folk kvar gang dei surrer over skjermen. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ingen her som irriterer seg over Jysk reklamene? Den plystringen skjærer i ørene hver gang jeg hører den nå! Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Men absolutt værst er 1881-reklamane, FYSJ Å FYSJ, eg blir flau på vegne av heile det norske folk kvar gang dei surrer over skjermen. 5747611[/snapback] Han som skulle gå fra lindesnes(?) til nordkapp på henda mener du? Er litt morsomt med ho gamle dama som har tegna på tomlene da Atten-åtti-eiiin Til deg som skal kverke tele2-dvergen: Jeg er med! Lenke til kommentar
synsing Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 "Fordi du fortjener det!" Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Vanish reklamen, jeg klarer bare ikke den dubba reklamen, og hvorfor må det alltid være den styggeste dama i hele tyskland som er med på reklamen!!? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vanish reklamen, jeg klarer bare ikke den dubba reklamen, og hvorfor må det alltid være den styggeste dama i hele tyskland som er med på reklamen!!? 5749407[/snapback] Jeg er ikke helt sikker på om det er en dame, i grunn. Synes forresten 1881-reklamen med damen med fingrene er morsom. "Møt min kollega! Attenåttieeeeein!!". Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Jeg synest at Sminke reklamene og den nye bil-reklamen hvor det er en Trønder ( Vist nok) som synger falskt og dumt, vet ikke hvilken bil de reklamerte til, Men jeg hater de reklamene. Edit: Og så synst jeg reklamen for Tine yoghurt reklamen er GANSKE irriterende, "Husk Tine yoghurt i Kjøleskapet".......) Endret 15. mars 2006 av Ljå Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg irriterer meg grenseløst over shampo-reklamene som bare spyr ut tull. Det nye var vel ekstra-glans-boost eller no...latterlig! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Den nye Farris-reklamen er verst. "Søt?" Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Alle hårfargegreiene som er dubbet.. hadde sett bedre ut med sensurert munn jo ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå