Gene Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Med dette ser vi jo faktisk hvilke reklamer som faktisk er bra. Det viktigste med reklamer er jo at du husker dem, da kan det være det samme om du liker dem eller ikke. Ta Lørdagspizza for eksempel; en genial kampanje, alle har hørt om den Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Ta Lørdagspizza for eksempel; en genial kampanje, alle har hørt om den 5743867[/snapback] Alle har den på hjernen og minner andre om den. Ett ord; genialt! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 For tiden hater jeg: * Alle 1881-reklamene.. boikotter hele firmaet. * Ei hårfarge-reklame med Vendela Kirsebom Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Brekker meg hver gang jeg ser de forpulte Jama-reklamene. Lever konstant i en surrealistisk drøm om at jeg en gang skal få muligheten til å korsfeste Jamba-frosken for så å koke hodet hans i syre. Dette skal jeg gjøre en gang, om det så blir det siste jeg gjør. EDIT: Hater også Zon ("Hvis du vet hvor du har vondt, [svensk tonefall] hvorfor behandle hele kroppen? [/svensk tonefall]") Endret 12. mars 2006 av superseven Lenke til kommentar
kargod Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 hu VG kjærringa som skravler i ett sett!! vet ikke hvorfor jeg blir glad inni meg det lille sekundet hun holder kjeft, men man lærer å nyte stillhet Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Vg reklamen er morsom!! "De gardinan til ho Jørdis var ikke så værst når man ser dem for annen gang, er så tørr i kjeften at je itte kunne spøtta på deg viss jeg ville" HATER TERINA reklamen.... GOD risblanding...GOD gryterett......... TERINA.....gjør..GOD MAT....enkel å lage Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Zon-reklamene er tåpelige. At de kan bruke halvsvensker som leser rett av manus og i tillegg ikke ser ut, er for meg ufårståelig. 5743684[/snapback] Kanskje nettopp derfor du husker den, og alle snakker om den. Samme gjelder forsåvidt alle tilsvarende reklamer. Hadde vel egentlig kalt hele kampanjen en suksess! Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Grandiosa lørdags pizza uten tvil, mer irriterende enn det blir det ikke. >.< Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Cilit bang og Vanish står forresten middels høyt på min liste. De er dårlige, men de er ikke skikkelig irriterende. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Og da var tråden endelig blitt rød! Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 CRAZY FROG! Åherregud for en trassig reklame. Så har vi selvsagt den nye farrisreklamen.. SØT! Klarerdenikke ågud 5742875[/snapback] Såå eni! Dn dere Crazy frog reklamen går med uendeli på nervene:@ Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Jeg synes McDonald reklamen var rimelig "dårlig" selv om jeg skjønte poenget. Jeg forventer liksom noe annet av McDonald. F.eks. vakre bilder av knallfeita barn som gomler i seg feit pomme fri Dessuten forsvant ca. 50% av de dårligste tvreklamene når MTV ble erstattet med The Voice på Canal Digital nettet Endret 13. mars 2006 av Spartan Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg hater vel egentlig all reklame.. Kan være jævli bra laga til enkelte, men det er mer enn nok å se den en gang syns jeg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 HOFF OPPHØGDE POTETER, VERDENS BESTE PÅMMFRI, FERDIG PÅ BARE TRE MINUTTER!!1 Herregud, som jeg hater den mannen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg hadde ikke noe imot Grandiosa Lørdagspizza-reklamen intill jeg var på Rimi Forus på lørdag for å handle mat. Det surra en unge på 8-9 år rundt og sang *mumle mumle Vi snakker lørdagspizza, vi snakker ekte kjærlighet.. *mumle mumle* + Repeat 100 ganger... Ille nok å synge på butikken, om man ikke skal synge en sang de bare kan 2 linjer av.. Hater fremmede barn :!: Ellers kan jeg nevne Dolmio reklamen som er grusom... MORSOMT!! yeah... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Var på bursdag på lørdag, var ei som hadde den lørdagspizzasangen på ipoden sin, og hu kunne hele driten på rams. jeg måtte trekke litt frisk luft jeg. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 - Brelett (og andre TINE-produkter): Bare utrolig kjedelig... Brelett er fra Fjordland Hater Vg-reklamen med hu dama som ikke holder kjeft. Får vondt i hode. Hadde jeg vært bussjåføren hadde jeg sendt en strak albue fort som fy Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 De fleste reklamer kan lett blir utrolig irriterende hvis de sendes ofte nok... VG reklamen med hu gamle dama som prækar å prækar til hu blir tørr i munnen er artig de første gangene, men kan skjønne det blir irriterende over tid. Läkerol (de Engelske med Belinda, kioskeieren og Mr Luis) synes jeg har gått litt vel lenge.. "theese giants should fit your big mouth wery well mr Luis... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Reklame er noe drit. EOD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå