Mart-BigZ Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Jeg er en ny casemod'er som trenger litt info. Hvor i f... kan jeg finne Casebadges og kule stickers til Pc'n her i landet? Jeg har sjekka både MicroPlex og 3dfxCool , og jeg blei ikke akkurat fornøyd der inne. Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
LieX Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Hey sann... Slike badges kan du blandt annet finne på http://www.thinkgeek.com Lenke til kommentar
Mart-BigZ Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Tenker mer på innlands butikker, slik at jg slipper å betale med kort eller veksle til de *******s dollarene =) Eller i d hele tatt slippe utenlandsk porto... Noen som har peiling? Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 du kan jo lage dine egne casebadges da. På 3dfxcool har de slikt. du bare printer ut det du vil ha, og laminerer det. har sånt selv, og de jeg har laget til nå ser fabrikklaga ut Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Vel, hvis du tok deg tiden til å se ordentlig på microplex så ville du kanskje ha lagt merke til at de selger casebadges der. bare trykk på kabinetter og da kommer det opp en ny liste og der står det casebadges :smile: Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 15:11, skrev Citizenx:Vel, hvis du tok deg tiden til å se ordentlig på microplex så ville du kanskje ha lagt merke til at de selger casebadges der.bare trykk på kabinetter og da kommer det opp en ny liste og der står det casebadges :smile: Mannen har jo sett på Microplex, men han ble ikke fornøyd der inne...det betyr vel at han ikke fant noe som passet...selv er jeg ikke så kresen, jeg ble førnøyd.... Lenke til kommentar
martbigz Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Ikke bare casebdages jeg er ute etter, feite stickers er og noe jeg kunne ha tenkt meg =) Slik som Quake3 logoen eller andre slike ting.Finner dt ikke noen plass. Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 15:11, skrev Citizenx:Vel, hvis du tok deg tiden til å se ordentlig på microplex så ville du kanskje ha lagt merke til at de selger casebadges der.bare trykk på kabinetter og da kommer det opp en ny liste og der står det casebadges :smile: Han har jo sett på microplex! Men han ble ikke fornøyd.. følg med! :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå