Ṱormod Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei. Jeg bare lurte på om dere vet om noe vakre sanger som består av instrumentale med gitar/piano som er av typen som Orinsial bruker i spillene sine. Anbefal cder, sanger eller artister. Har fått ganske stor interesse av denne typen musikk. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Bumper en gammel tråd her. Jeg spør etter sånn musikk. Utrolig behagelig å høre på. Så jeg lurer på om noen vet om noen album/artister som har sånn musikk. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Noen av sangene er vel bare klassiske verk spilt med mer "barnslige" instrument? Endret 8. mars 2007 av TLZ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det var muligens en grunn til at denne tråden ikke var besvart i første omgang? Av den samme grunnen har vi opprettet Anbefalingstråden, for å unngå at det popper opp mange sånne tråder i selve forumet. Spør videre der. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg