Imsvale Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det både overrasker og skuffer meg at ingen har nevnt Total Annihilation. Tidenes beste RTS, ingen over, ingen ved siden. Si hva du vil. Begynner å nærme seg 10 år siden det kom ut nå (august 97), folk sitter fremdeles ivrig foran skjermen og bidrar det de kan i den intergalaktiske krigen. Alle som har mulighet til det burde prøve det nå, før folk slutter å spille det til fordel for Supreme Commander som kommer i begynnelsen av 2007. Forhåpentligvis en verdig "oppfølger". Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Husker det spillet, men skuffet stort, klarte aldri å like spillet, hadde en del forventninger. Det spillet ble fort byttet inn på spiderman. Til stor irritasjon for min eldre bror, han digget spillet :!: Endret 15. mars 2006 av Crispin Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Sitter å spiller Moonstone A Hard Days Knight, ett gammelt amiga spill fra 91. ahh.. minnene I går fant jeg også igjen gamle space quest 6, haha. Ett utrolig dumt og morsomt spill. Ellers hender det at jeg drar opp little big adventure. Det spillet vil jeg nok alltid huske. Endret 16. mars 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Vel, jeg spiller en hel del gamle spill, og akkurat nå er det utgivelsene fra Looking Glass Studios som opptar meg. PS: Jeg skjøt akkurat Shodan (andre utgave) i ansiktet igjen. Fryktelig givende. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Heroes of Might and Magic III Lenke til kommentar
Havcard Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Stunts, Lotus III, Commander Keen, Duke Nukem 3D Atomic Edition v1.4, Monkey Island - The Secret of Monkey Island + LeChuck's Revenge : Indiana Jones * And The Fate of atlantis = Full Throttle Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Lemmings. Det konseptet bare genialt Lenke til kommentar
edds Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Indiana Jones and the Fate of Atlantis var ca. det beste spillet ever! Elsket det spillet Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Age of empires 2 FTW Need for speed 3 Hot pursuit ligger på hylla, men drar det fram innimellom. Litt CS 1.6 innimellom kan man jo ikke unngå Spiller også andre gamle spill, men kommer ikke på det akkurat nå. Lenke til kommentar
Fairy Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Final Fantasy VII Half-Life Neverwinter Nights (vet ikke om det kan kalles gammelt, men genialt er det iallefall) Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Rune & Rune Halls of Valhalla The Elder Scrolls III: Morrowind Gothic AvP 1 & 2 The Thing Diablo m.m Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 HoMM3 Warlords 1 Dune Hunter Hunted Transport Tycoon Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Dette er da de spillene jeg spiller oftest av gamle spill. Og faktisk mye mer enn nye spill. -Red Alert -Command & Conquer -Tiberian Sun -Baldurs gate -Baldurs gate 2 Icewind dale Icewind dale 2 -Planescape Torment -Transport Tycoon Deluxe (med høyoppløsnings patch) -Arcanum of Steamworks & Magick Obscura Endret 19. mars 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
huf Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Dette er da de spillene jeg spiller oftest av gamle spill. Og faktisk mye mer enn nye spill. -Red Alert -Command & Conquer -Tiberian Sun -Baldurs gate -Baldurs gate 2 Icewind dale Icewind dale 2 -Planescape Torment -Transport Tycoon Deluxe (med høyoppløsnings patch) -Arcanum of Steamworks & Magick Obscura 5778586[/snapback] Aaah! Arcanum! Det hadde eg glømt! For ein kvalitet! Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Keen og Baldurs gate serien. og Mario 64 (begynte for to uker sia) Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Spiller litt POCXXL av og til. Railroad Tycoon 2, Transport tycoon og en del andre småspill blir også spilt innimellom. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Lasta ned ein Nintendo emulator og Probotecor spelet. Ganske stiligt og prøve gamle spel igjen. Huska jo ingen alt, f.eks kor våpena kom og kor man måtte gå ned for og hoppe over etc. Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Final Fantasy VII-X Zelda OOT Super Metroid (SNES) Zelda a link to the past (SNES) Lagoon (SNES) Golden Axe 2 (Sega) AVP2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå