Imperfect Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Final Fantasy VII Er vel det eneste spillet jeg har rundet mer en 3 ganger og fortsatt ikke har blitt lei av å spille. Er rett og slett ett fantastisk spill Andre (relativt) gamle spill jeg spiller enda er: - Heroes of Might and Magic III - Rune - Half-Life -11 Endret 19. mars 2006 av Imperfect Lenke til kommentar
pertm Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Master of Orion 2 Age of Empires 2 Alpha Centuri Det er vel det, har også sett på det første Master of Orion spillet, men jeg må se litt mer på det for å få det til å kjøre på XP Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Er akkurat ferdig med QuakeII med begge ekspansjonspakkene. Lenke til kommentar
-=nibbler=- Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Blåste for ikke så lenge siden støvet av en godgammel classic: "Beneath a Steel Sky". En perle av et spill! Eller blir det jo en del Monkey Island I, II og III Hadde også en del herlige timer med "Zelda - A Link to the Past" på min nydelige SNES emulator på Xbox. Det er rett og slett ikke mulig å bli lei dette spillet.. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Search and Rescue 4 samt Vietnam Medevac er og blir klassikere. Muligens jeg bruker litt midre tid på disse når Lock-On gutta får ut fingern og slipper Black Shark-addonen Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Akkurat nå sitter jeg å spiller LBA 2. En perle! 5743183[/snapback] Hehe, runna den for n'te gang for et par mnd siden Et utrolig herlig spill som jeg aldri i livet mitt vil gå lei av.. En klassiker som jeg drar frem en gang i året nesten Fikk også første LBA til å virke smertefritt på XP, etter år med fravær .. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Hind 95 Wings of Fury C&C Tiberian Sun Syndicate Jeg synes det er synd at det ikke kom noe oppfølger til Hind, det er et råkult spill. Endret 13. mars 2006 av Colossus Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 spillte Doom 1 & 2 for ikke så lenge siden, sim copter. Mafia er ikke så gammelt men runna det for noen uker siden. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Har så mange bra gamle spill og spiller: Lords Of Magic 2 Master Of Orion 2 Lords Of The Realm 2 Birthright The Gorgons Alliance Rage Of Mages 1&2 Warhammer Dark Omen Dungeon Keeper 1&2 Colonization Har alltid disse spill cdene innen rekkevidde, blir jeg utbrent på de nye spillene, er det bare og slenge i et av disse så er det happy gaming! Edit: Auda, glemte Fallout 1,2&Tactics Endret 13. mars 2006 av Crispin Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Når jeg gidder å dra fram gamle cder og kassetter: Donkey Kong Country (SNES) Little Big Adventure 1 & 2 (PC) Legend of Zelda OOT (N64) Leisure Suit Larry (PC) Blade Runner (PC) Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Day of the Tentacle Grim Fandango Sam and Max - Hit the road Monkey Island 1 -Secret of monkey island Monkey Island 2 -LeChuk's Revange Monkey Island 3 -The curse of monkey island Monkey Island 4 -Escape from monkey island Zak McKraken Spiller Loom på amiga Bruker å spillene når jeg er litt trist og lei, blir bestandig i så godt humør av dem jeg så bf1942, ra2 osv var nemt tidligere, jeg tenkte di spillene ikke kvalifiserte seg til hvilke gamle spill spiller du Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hehe, har faktisk tatt frem gode gamle Kingpin igjen, jeg. SInnsykt underholdende spill! Utrolig at de kunne lage så gode spill for så lenge siden! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Final Fantasy VII Final Fantasy VIII Final Fantasy IX Red Alert Star Craft Final Fantasy for ever Lenke til kommentar
edds Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Spiller litt Day of the Tentacle, Riven serien, de gamle Myst spillene, Sam & Max, Full throttle, Monkey Island, Legacy, Luxor, etc. Gamle klassikere ftw! Lenke til kommentar
silvercrowaxe Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Baldur's Gate 1 & 2 \o/ Lenke til kommentar
radiated Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Master of Orion Edit: leif såklart Endret 15. mars 2006 av radiated Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg holder på med Donkey Kong Country 1 til SNES. Når jeg var en liten dreng så husker jeg at kameraten min hadde SuperNintendo og dette spillet. Og siden jeg bare hadde vanlig nintendo så var jeg skikkelig misunnelig Så nå har jeg endelig fått muligheten til å gjennomføre gamle drømmer. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Ble inspirert av Colossus og har installert C&C Tiberian Sun. Gøy med litt nostalgi, er jo tross alt et 7 år gammelt spill. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Spiller akkurat nå Zelda Majora's Mask. Klarte Ocarina of Time i forrige uke. Ellers blir det da noen runder med Transport Tycoon Deluxe (en stund siden siste men) nå og da. Men når Revolution kommer ut kommer det til å bli en hel del NES/SNES/N64-spilling. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå