FourEyes Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Gjorde nettopp ferdig Day of the Tentacle og Max Payne. Starta å spille Sam & Max Hit the road og Alpha Centauri nylig Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Nintendo 64 emulator, blant annet super mario 64,super smash bros, lego racers osv... Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Gjorde nettopp ferdig Day of the Tentacle og Max Payne. Starta å spille Sam & Max Hit the road og Alpha Centauri nylig 7742994[/snapback] :!: Day Of The Tentacle er så utrolig bra, tror jeg må prøve det igjen snart. Motocross Madness 2 var helt vilt når det kom ut, men som andre her i tråden må jeg si meg enig i at det er bare kjedelig nå. Rart hvordan noen spill kan tape seg sånn over tid. Lenke til kommentar
Chocker Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Må vel si at mange spill taper seg med tiden, men jeg vil tru CS holder koken noen år til ja. Kjøpte meg forøvrig CS for 2 år siden, men den CD virka ikke fordi noen andre allerede brukte min Key, leverte CDen tilbake og ikke mere hørt fra dem. Samme det egentlig, da slapp jeg det utrolig tidskrevende spillet, også kan jeg som en annen her sa, "jeg bruker nettet som spill". Det er sant også, bedre å bruke hele nettet og finne frem til så mye kult, enn å sitte 10 timer hver dag med et avhengihetsspill. pst. for de som har spillt mye Unreal, jeg er den duden som klarte i 1 år å holde meg skult i spillet uten at noen fant meg. Brukte sniper gun, og har knust så og si samtlige som var innom der da :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Husker jeg spilte mye Tony Hawk's Pro Skater 2 før *aaah... minner* Lenke til kommentar
virulence Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har spilt mye Colonization i det siste, meget bra spill igrunnen. For de som ikke er kjent med tittelen, er det et Sid Meier-spill som ble sluppet en gang mellom utgivelsen av Civilization og Civilization II. Det finner sted i kolonitidene i Amerika, skjønt du kan spille på helt tilfeldige kart også. Man kan velge mellom 4 Europeiske nasjoner; England, Frankrike, Spania, og Nederland, alle med sine forskjellige fordeler. Handel og produksjon er meget relevante faktorer i Colonization, for å bygge opp nok makt og støtte hos folket for å erklære uavhengighet fra hjemlandet. Det er alltid et kick å se signaturen din på den skriftlige erklæringen . Anbefales på det sterkeste! Kan lastes ned her! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Pappa brukte å spille Colonization kjempemye før. Til han fant Civilization 2.. Også fortsatte det med Heroes 2, 3, 4 og 5 som han holder på med nå. Endret 19. januar 2007 av BeFs Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Spiller Total Annihilation av og til. Type Strategispill med overraskende bra grafikk til å være fra 1995 (eller noe) Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 18 wheels of steel... Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg har akkurat startet på FF VII igjen, men denne gangen på PSX emulatoren på PSP. Genialt med denne emulatoren fra Sony .. man kan nyte mange gode gamle perler på bussen nAz-guL Lenke til kommentar
Letium Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Skal vi se... Half life 2 (hvis det kan kalles gammelt), cs, roller coaster tycoon 3 og 2, desperados 1, ...og hvis jeg hadde hatt ps2 ville jeg kjøpt Shadow of the Colossus. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Counter-Strike. de gamle Command & Conquer Lenke til kommentar
tfw Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 hvor gammelt mener du spillet må være for at det er gammlet da? Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Transport Tycoon av og til, StarCraft, blir ferdig med HL sån en gang i året. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Satt her og kjeda meg så jeg prøvde NFS Hot Pursuit 2. Ganske rått. Lenke til kommentar
VepsoO Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 The Incredible Machine Lenke til kommentar
Veni Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 baldurs gate: the dark alliance 2 og worms: world party Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Gjorde meg nettopp ferdig med Sam & Max: Hit The Road, og driver nå på med Red Alert 2 Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 The Incredible Machine 7759554[/snapback] TIM er egentlig ett veldig ålreit spill..Jeg sleit som fy for og få til noen av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå