Gå til innhold

Hvilke gamle spill spiller du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjorde nettopp ferdig Day of the Tentacle og Max Payne. Starta å spille Sam & Max Hit the road og Alpha Centauri nylig :D

7742994[/snapback]

:!:

Day Of The Tentacle er så utrolig bra, tror jeg må prøve det igjen snart.

 

Motocross Madness 2 var helt vilt når det kom ut, men som andre her i tråden må jeg si meg enig i at det er bare kjedelig nå. Rart hvordan noen spill kan tape seg sånn over tid.

Lenke til kommentar

Må vel si at mange spill taper seg med tiden, men jeg vil tru CS holder koken noen år til ja.

Kjøpte meg forøvrig CS for 2 år siden, men den CD virka ikke fordi noen andre allerede brukte min Key, leverte CDen tilbake og ikke mere hørt fra dem.

Samme det egentlig, da slapp jeg det utrolig tidskrevende spillet, også kan jeg som en annen her sa, "jeg bruker nettet som spill".

Det er sant også, bedre å bruke hele nettet og finne frem til så mye kult, enn å sitte 10 timer hver dag med et avhengihetsspill.

 

pst. for de som har spillt mye Unreal, jeg er den duden som klarte i 1 år å holde meg skult i spillet uten at noen fant meg. Brukte sniper gun, og har knust så og si samtlige som var innom der da :!:

Lenke til kommentar

Har spilt mye Colonization i det siste, meget bra spill igrunnen. For de som ikke er kjent med tittelen, er det et Sid Meier-spill som ble sluppet en gang mellom utgivelsen av Civilization og Civilization II. Det finner sted i kolonitidene i Amerika, skjønt du kan spille på helt tilfeldige kart også. Man kan velge mellom 4 Europeiske nasjoner; England, Frankrike, Spania, og Nederland, alle med sine forskjellige fordeler.

 

Handel og produksjon er meget relevante faktorer i Colonization, for å bygge opp nok makt og støtte hos folket for å erklære uavhengighet fra hjemlandet. Det er alltid et kick å se signaturen din på den skriftlige erklæringen :D .

 

Anbefales på det sterkeste! Kan lastes ned her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...