Landeplagen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Er Armadillo Run gammelt? Spiller litt CS 1.6 og prøver å spille Unreal Tournament. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Spiller omtrent bare Halo 1 og 2. Venter selvsagt på treern. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Spiller omtrent bare Halo 1 og 2. Venter selvsagt på treern. 7657309[/snapback] Halo 2 er vel knapt to år gammelt? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Spilte nylig igjennom Blade runner igjen, fantastisk spill....men veldig kort. Pløyde også igjennom Broken Sword I og II, var også et fantastisk gjensyn. Hmmmmm...ja, også spilte jeg igjennom Monkey Island 3 for ikke så lenge siden, var også ren medgang. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Spiller omtrent bare Halo 1 og 2. Venter selvsagt på treern. 7657309[/snapback] Halo 2 er vel knapt to år gammelt? 7657357[/snapback] Jeg lever i nåtiden, et barn avvender seg å suge pupp på 2 år! Spørs vel heller hvordan man definerer det hele. Kan jo selvsagt nevne at jeg spiller Street Fighter 2 og Pacman til tider også. Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hender til stadighet at jeg spiller gjennom de to første Monkey Island-spillene. Spiller også gjennom DOTT og de andre klassiske Lucas pek-og-klikk spillene. Grim Fandango er jo veldig kult. Ellers blir det stadige gjennblikk med Battlefield 1942, men vet ikke om det går som gammelt enda. Nå som jeg har Nintendo Wii blir det også noen spill på Virtual Console, slik som Toejam & Earl, som jeg virkelig har savnet siden Segaen min ble ødelagt i '97 elns! Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Spiller Phantasy Star 4 om igjen og om igjen og om igjen ja sånn holder det vel på Digger å spille SNES bla gamle rolle spill derfra som Final fantasy serien Også sonic seff! bare på sega...duh Lenke til kommentar
teks Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Chrono Trigger. Genialt spill også den dag i dag. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Noen som har forslag til gamle spill for windows 95/98? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Noen som har forslag til gamle spill for windows 95/98? 7677028[/snapback] Grim Fandango Monkey Island 3 Abe's Oddysee Abe's Exoddus Gabriel Knight-spillene King's Quest-spillene Lesiure Suit Larry-spillene Lenke til kommentar
tfw Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Noen som har forslag til gamle spill for windows 95/98? 7677028[/snapback] Grim Fandango Monkey Island 3 Abe's Oddysee Abe's Exoddus Gabriel Knight-spillene King's Quest-spillene Lesiure Suit Larry-spillene 7679440[/snapback] nice Endret 9. januar 2007 av tfw Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 jeg har akkuratt lasta ned 890 spill til NES med emulator så nå sitter jeg og spiller det. kjempe gøy! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 jeg har akkuratt lasta ned 890 spill til NES med emulator så nå sitter jeg og spiller det. kjempe gøy! 7681108[/snapback] Stoler på du har kjøpt disse spillene fra før av ja..? Jeg spiller for tiden Quake 3 (relaxation), CS og Motocross Mania 2. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Spiller AVP2 om dagen, veldig festlig å være perdator, sitte oppe i et tre med harpun og vente på at noen er alene for å drepe dem Endret 9. januar 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Når jeg først spiller noe så er det somoftest: Baldurs Gate serien Icewind Dale serien Transport Tycoon Deluxe Tiberian Sun Command & Conquer Red Alert Krush Kill'n Destroy (KKND) (eneren og toeren) Original War Planescape Torment Arcanum of Stemworks & Magic Obscura Dark Reign Alle knallspill og gamle klassikere Endret 10. januar 2007 av Gammelsko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Red Alert 2, Warcraft 2 og 3, CS, Age of Empires 2, Commander Keen, Elma, Heroes of Might and Magic 3, Tony Hawk's Pro Skater 2, CS 1.5 med boter Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Command & Conquer Transport Tycoon Deluxe Unreal Tournament, begynner å dra litt på årene det og Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 UFO: Enemy unknown CS 1.6 Warcraft III Final Fantasy 2 Final Fantasy 7 Killer Instinct (Snes) Mario64 Pokémon rød og blå (litt flau over det, men det er jo min barndoms forelskelse) No one lives forever 1 Ghost Recon Rainbow six: Black thorn også ELSKER jeg fallout spillene, spesielt 1'ern. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Red Alert Diablo Starcraft Age of Empires I og II (toern er gammel?) Dette er altså de gamle til PC jeg kommer på. Prøver å holde meg på 90-tallet i det minste Endret 10. januar 2007 av Zythius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå