Hekkerboi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 spiller en del quake III arena mot computeren, en del n64, og littegrann worms Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Spiller monkey island 1 for tiden, morro. Lenke til kommentar
Sursokk Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg ender bestandig opp med Chrono Trigger til SNES.. går liksom aldri lei Mye DOOM etter at det spillet kom på Xbox Live, og nå gleder jeg meg bare til Worms også kommer Bubble Bobble, Moonstone og Cannon Fodder har nylig vært spilt ellers så har jeg Monkey Island 2 originalt på diskett, men sitter på laptop Lenke til kommentar
wolfmann Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Colonization ligger permanent på maskina mi. I tillegg ligger Fallout CD'ene klar i hylla, sammen med en egen brent CD med X-Wing, X-Wing vs TIE Fighter og TIE Fighter. Også X-Com (alle i serien) ligger i den hylla. Desverre avgikk min Amiga 500 med døden for 2 år siden, og jeg har enda ikke hatt hjerte til å legge bort Elite II eller "Pool of Radience"(Må ikke misforstås med den crappy tingen som kom for et par år siden). Og bare for å ha sagt det..Red Alert 2? Quake III? gamle? Pokker da, prøver dere å få meg til å føles gammel ut eller? Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Spillte en del Donky Konge 1 på Supernintendo i går Endret 3. januar 2007 av ThomaZ86 Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Runda alle Donkey Kong-spillene for ikke så lenge siden. Ellers har det gått i Curse Of Monkey Island 3 og Fallout 1 og 2. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 For noen uker siden samlet gjengen seg og spilte Scorched Earth mot hverandre. Utrolig fett spill. Ellers går det i: Final Fantasy VII Alpha Centauri X-com Tetris (på Gameboy) Rainbow Islands Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Monkey Island 1 er et spill jeg kan spille om og om igjen. Samme med The Curse of Monkey Island. Finnes nok fler også, men kommer ikke på så mange akkurat nå. Lenke til kommentar
praah Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Flere av forgjengerne til Football Manager; CM 97/98 Champita Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Baldurs Gate Never Winter Nights(De orginale) Heroes of M & M Både 4ern og 3ern. Og en del N64 Games. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Sorry dobbel post Endret 5. januar 2007 av x-nobbit Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 har ikke så mange gammle spill lengre desverre, x'n kasta alle sammen men har skaffa meg Discworld 2 og Might and Magic 7 igjen, er så glad i de:) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 I løpet av de siste ukene har jeg spilt: - System Shock II - Zelda: A Link to the Past - Street Fighter II Turbo - Caesar III - Transport Tycoon Spiller egentlig bare gamle spill. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Command & Conquer First decade her.. varmer opp til c&c 3 ellers Final Fantasy VII Vagrant Story Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg spiller en del: Farcry crash bandicoot Spyro Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Driver å spiller Hidden & Dangerous 2 Sabre Squadron. spiller for det meste Coop. Er og blir et fantastisk spill. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Total Annhilation Kvalitets strategi, samt div strategi fra gamle gode westwood. Noe Ghost Recon1 sige, har problem med dual coren på dette spillet, så det er lenge siden jeg har spilt det nå. Endret 4. januar 2007 av guttorm Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Uplink Empire Earth Red Alert 1 (dritfett i mp) Red Alert 2 Lenke til kommentar
Badering Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Super Mario Bros. serien blir stadig spilt. Da særlig 3'ern, fantastisk spill. Lenke til kommentar
DagoMeisteR Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Grand Theft Auto 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå