Gå til innhold

Tilbakemeldinger på PC-oppsett...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser veldig bra ut.

Hvis det er en spillepc, så er det lite poeng med dobbelkjermeprosessor etter min mening. Siden nesten ingen spill idag støtter det, og det vil ta lang tid før spill gjør det, og da vil nok prosessoren være gammel likevel. Mange har også hatt problem med dobbelkjerne, og har måtte slått det av.

Jeg ville ikke kjøpt et eget lydkort, med mindre du har et veldig bra lydanlegg.

Tilbudet på minnet og prosessoren hos komplett går ut i kveld.

Lenke til kommentar

Takk for tips...

Kan kanskje legge ut litt mere info, det forrige var litt tynt...

Altså, PC-en skal brukes til spill, e-post, internett, film, musikk og litt video og bilderedigering...

Prisen på det oppsettet er litt vel dyrt for meg... Så trenger tips om hva jeg kan spare på...

Håper på flere tilbakemeldinger... :):thumbup:

Endret av lubricator
Lenke til kommentar

Du trenger kansje ikke en dobbeltkjerne nå, men husk at dobbeltskjerne er og blir fremtiden, jeg ville aldri kjøpt en pc i disse tider uten en dobbeltskjerne, selv som gamer, spillene som blir lansert i år vil nok støtte dc, flere kjerner er fremtiden! :) Ville også valgt den Zalman kjøleren, den er veldig stillegående på laveste hastighet, stock kjølere har en tendens til å bråke en del mere. Kansje litt overkill på skjermkortet ditt? Tror et X1600XT hadde holdt.

Endret av Medion
Lenke til kommentar

Dual-core er fremtiden ja, og det er 12 dager til Oblivion kommer som skal ha nytte av en slik CPU?

Det er nok ikke snakk om lang tid til dual-core blir støttet av det meste nå..

Om prosessoren blir skiftet ut iløpet av kort tid så er kanskje single-core best valg men om den skal brukes som den er en god stund så er nok dual-core det beste valget.

Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...