4ndr345 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Formaterte hdd og la inn win2kpro, senere satt jeg hdd inn i en nokså gammel pc. Problemet er at når pcen booter opp hdd og win2kpro restarter pcen seg når den blå linja når slutten ved oppstart av OS'et. Noen tips?? Takker for eventuelle svar. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Har jeg forstått det riktig? Først hadde du installert Win2000 på harddisken i et system, så tok du ut harddisken ifra det systemet og satte den i et annen system og skulle boote.. Men så krasjer det? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hvis du gjorde som _tHokA_ og jeg forstod det, så er det nok på grunn av at Windowsen ikke finner riktige drivere. Du kan prøve i sikkermodus. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hvis du gjorde som _tHokA_ og jeg forstod det, så er det nok på grunn av at Windowsen ikke finner riktige drivere. Du kan prøve i sikkermodus. 5743435[/snapback] Burde alltid reinstallere operativsystemet da du bytter over harddisk. Spes da systemet skal ligge der. Lenke til kommentar
4ndr345 Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Ok. takker for svar. Skal prøve det. Høres riktig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå