LeGranDuc Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Er sikkert mange som har sett denne, men viser den likevel. Fikk til å brette en selv, så nå står den oppå tv'en og kikker på meg. Her er link til downloaden. (pdf ca i midten av tekst) Lenke til kommentar
lobster Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hahaha! Ut ifra videoen så denne helt rå ut. Skal klippeklippe selv.. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hvordan er det mulig...KONGE Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Shit, funker det du ser på videoen? Må skrive denne ut når eg kjem på jobb igjen. Funker det å skrive den ut i A3-format? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Det var skitstilig!! den skal jeg lage! Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hvor ligger bildet av den slik at jeg kan skrive den ut og klippe?!?! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hvor ligger bildet av den slik at jeg kan skrive den ut og klippe?!?! 5742763[/snapback] Står i første innlegg, men linken er denne (ei PDF-fil for øvrig): http://www.grand-illusions.com/images/arti...sion/dragon.pdf Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 genialt... skal prøve nå Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Den funker best på litt avstand meg lys bakfra. Blir sikkert bra å skrive ut i A3 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 min blei litt slapp...men er vel fordi jeg brukte dårlig papir Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Måtte teste her også. Var tøff. Men skriv den ut på noe tykkere enn vanlig kopi papier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Helt konge. Printe den ut på noe stort og som tåler litt. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 fikk ikke det noe bra til jeg. får ikke føleslsen av at hodet vris seg som i videoen! får prøve å printe ut i bedre kvalitet og gjøre litt mer flid med den å se om det blir bedre! Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 eXa. Det som forstyrrer illusjonen er dybdesynet. Hold for det ene øyet ditt, og du ser illusjonen lettere. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 haha det hjalp. nå funka det! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 eXa. Det som forstyrrer illusjonen er dybdesynet. Hold for det ene øyet ditt, og du ser illusjonen lettere. 5744564[/snapback] Det hjelp på min ivertfall. Den var jo dritkul. Som på videoen Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg har min her rett ved siden av meg jeg Lagde en for lenge siden, funker fett Hollow-face illusion kalles det, kult. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Dette var jo drittøft. Skulle hatt en slik en stående når muttern kommer på besøk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Husvertene mine har en lignende sak oppe i stua. Det er ei lampe av en egyptisk farao, og når det er lys i den "ser" faraoen alltid rett mot deg uansett hvor du sitter. Slå av lyset så er det bare en helt vanlig keramikklampe med utgravning i. Ganske fett. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har nettopp brukt en god stund til å lage meg en slik drage fyr. Gjorde meg skikkelig flid, og resultatet ble meget bra. Knut-Georg,- som jeg døpte han er alltid nyskjerrig på hva jeg driver med... Han titter og kikker etter meg hele tiden, og jeg begynner virkelig å like denne karen! Dette var skikkelig stilig, samt en skikkelig fin nettside ikke minst! Mye artig saker som selges der ja! Kunne kanskje dog ønsket meg at dragen i pdf dokumentet var grønn, slik som på bildet. Han virker litt mer koselig og alright ut liksom (ok greit, Knut-Georg, jeg vet at du følger med, men ikke ta dette for personlig, ok?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå