LordGraveN Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 jeg har et ikke så alt for bra tråløst nettverk. så jeg skal legge kabel til rommet og har noen spm. 1. Funker dette (se vedlegg) 2. skal kjøpe kabel uten plugger og plugger jeg skal sette på... er det no prob? går på elektro så kan litt, men vet da pokker hvordan sånne funker. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Tror at det virjer ja, men er den røde linja som går til det trådløse kabel? Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 den rød linja er nettverks kabel... ... Lenke til kommentar
brusboks Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 skal funke fint det der. Husk at du må bruke riktig rekkefølge på ledningene inni tp'en for best resultat.... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 "Trådløs kabel" Dark Soul: 1. Det ser helt greit ut, men jeg skjønner ikke helt hva du mener med "Trådløs greie som PCene bruker". Er det et aksesspunkt du mener? 2. Det går fint å lage nettverkskabler selv. Det som trengs er: Kabel, plugger, kabeltang og et skjema som viser hvilke ledere som skal hvor. (Det er ikke likegyldig hvilke farger osv man bruker på grunn av at det er bestemte par som skal være tvunnet. Hvis dette gjøres feil så vil det enten ikke fungere eller du får dårlige signaler/båndbredde selv med ganske korte kabler) Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 takk for alle svar... mente aksesspunkt ja:P... Lenke til kommentar
aslelid Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Det ser fint ut, er ikke noe problem å lage nettverkskabel om du har en sånn kabeltang, oppsett for hvordan lederene skal ligge finner du på google Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg sitter på en kabel som en venn av meg lagde(han er 13år..), funker fint det, spiller med respekttabel ping... osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Det burde gå helt greit uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå