benbeni89 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei! Burde jeg kjøpe en fuktskadet Qtek 8310 til 1000kr? Det er 2`er tasten som ikke virker...Men kan det hende det bare er litt "irr" på hovedkortet? Kommer den sansynligvis til å bli ødelagt etterhvert? Han hadde tørket og fønet den etter han mistet den i do Takk! Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei! Burde jeg kjøpe en fuktskadet Qtek 8310 til 1000kr? Det er 2`er tasten som ikke virker...Men kan det hende det bare er litt "irr" på hovedkortet? Kommer den sansynligvis til å bli ødelagt etterhvert? Han hadde tørket og fønet den etter han mistet den i do Takk! 5741830[/snapback] Hvis kun 2-tasten som ikke funker, så kan du jo eventuelt bytte nummer-panelet. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Vel, det kan godt hende at telefonen fungerer fint de første dagene, men etter to uker, eller tre, kan du fort risikere at telefonen slutter å fungere... Kan fort bli et frustrasjonsmoment, det med 2-tasten og, hehe Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Vel, det kan godt hende at telefonen fungerer fint de første dagene, men etter to uker, eller tre, kan du fort risikere at telefonen slutter å fungere... Kan fort bli et frustrasjonsmoment, det med 2-tasten og, hehe 5742010[/snapback] Ja. Hehe.. Men han hadde brukt den i en måned etter dette skjedde, og det hadde ikke skjedd noe enda.. Men jeg kjøpte den jeg Jeg fikk med et 512MB minnekort også Men hva mener du med å "bytte nummer-panelet" ramma_2pac? Går det ann å bruke den tasten til å skrive meldinger og da? Takk! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jaja, hørtes jo ut som en fin deal det da... Minnekortet alene koster vel 5-600 kroner. Lykke til med Windows, har en i-mate SP5m selv Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Jaja, hørtes jo ut som en fin deal det da... Minnekortet alene koster vel 5-600 kroner. Lykke til med Windows, har en i-mate SP5m selv 5742058[/snapback] Er du fornøyd? Med headset, og lyd og wi-fi tenker jeg mest på da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå