tuppetroll Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Har litt lyst til å prøve å lage noen sånne Andy Warhole bilder av de bildene jeg har tatt? De av Marilyn Monroe - Der hvor håret er gult, leppa er rød osv. Hvordan kan man gjøre dette i photoshop? Lenke til kommentar
modin Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Har litt lyst til å prøve å lage noen sånne Andy Warhole bilder av de bildene jeg har tatt? De av Marilyn Monroe - Der hvor håret er gult, leppa er rød osv. Hvordan kan man gjøre dette i photoshop? 5741715[/snapback] Det er lett, men det er en litt slitt effekt morro å drive med når man går på ungdomskolen. Men etter det blir det liksom litt rart. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Sjekk gjerne denne linken, den inneholder det du spør etter. Lykke til! Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hmm, den linken funka ikke hos meg, men stilen heter Pop-art I det siste Photoshop creative er det en kraftig gjennomgang av akkurat det du spør om Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Åpne bildet > Image->Adjustment->Gradient map. Så velger du den fargen du vil ha, eller lagern en selv. Kan hende du må stille litt på kontrast før du legger på Gradien map. Gjøres med CTRL+L (Image->Adjustment->Levels). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå