Ken@th Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Heisann! Jeg lurte på om det er bilens eier som må hente ut skiltene. Eller kan jeg som har kjøpt bilen, uten å ha levert inn Salgsmelding hente bilen ? Bilens Eier bor i bergen mens sønnen som jeg kjøpte den av bor i stavanger. Blir veldig mye å komme helt ifra Bergen til stavanger for å hente noen skilt. Som ikke tilhører han lengre en gang. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Det kan gå dersom personen i skranken er snill nok.. Men kan nok også få avslag, dersom ikke du har noe dokumentasjon på at bilen er din. Ellers kan du få gammel eier til å gå til Biltilsynet sitt og levere inn en fullmakt på at du kan hente ut skiltene et annet sted. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Vel, da burde du i grunn levere inn salgsmeldin så fort som mulig. Siden dette skal skje senest tre dager etter at eierskiftet har funnet sted. Men over til det du spurte om. Skiltene kan jo sendes rekommandert i posten eller som vanlig brev. Pakke går også greit men tar lengre tid. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ligger skiltene i Bergen (der du er?) eller i Stavanger..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå