thescientist Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg har sett litt rundt og har funnet ut at HP Pavilion Portable Home PC dv5054 er litt kul. er det bra innhold i maskinen? vhis nei kan noen hjelpe meg med å finne en bærbar til ca lik pris toppen 12000. skal bruke den til CS, surfinger og skriving av Word dokumenter. Merke spiller ingen rolle, kvalitet og utseende er greit å ha. fant en fin pris på HP Pavilion Portable Home PC dv5054 her Lenke til kommentar
Kaste Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg har sett litt rundt og har funnet ut at HP Pavilion Portable Home PC dv5054 er litt kul. er det bra innhold i maskinen? vhis nei kan noen hjelpe meg med å finne en bærbar til ca lik pris toppen 12000. skal bruke den til CS, surfinger og skriving av Word dokumenter. Merke spiller ingen rolle, kvalitet og utseende er greit å ha. fant en fin pris på HP Pavilion Portable Home PC dv5054 her 5741705[/snapback] det er en ganske grei pc det... det eneste er grafikk kortet, men det funker sikkert fett til CS men ikke håp på å spille spill som krever all verden av grafikk kortet... hadde gått for den hadde eg at muligheten vil si: mye for pengene Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Denne gir mer for pengene http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=63719 Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) jeg så meg litt rundt så fant jeg ut at det var mye billigere her bra pris? takker for svar ! Endret 12. mars 2006 av a_man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå