kjetisu Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Sliter med et brett jeg. Skal redde den meksikanske presidenten og er på den amerikanske ambasade. Noen som har et godt tips for å greie det. Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Sliter med et brett jeg. Skal redde den meksikanske presidenten og er på den amerikanske ambasade. Noen som har et godt tips for å greie det. Takker for alle svar:) 5741606[/snapback] Løp som en idiot til rally point Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Sliter med et brett jeg. Skal redde den meksikanske presidenten og er på den amerikanske ambasade. Noen som har et godt tips for å greie det. Takker for alle svar:) 5741606[/snapback] er ikke det er du får hjelp av apache helikopter? du må selv styre helikopteret fra bakken til å skyte diverse fiender Endret 12. mars 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Sliter med et brett jeg. Skal redde den meksikanske presidenten og er på den amerikanske ambasade. Noen som har et godt tips for å greie det. Takker for alle svar:) 5741606[/snapback] Prøv noe nytt for hver gang har jeg funnet ut at funker(etterhvert) er noen par steder hvor jeg har død og død, gang på gang, sikkelig irrterende, så prøver jeg å gjøre noe nytt for hver gang og til slutt så får jeg det til, selv om det var mye slit. Uansett spillet er sikkelig artig å spille, ikke gi opp værtfall =) Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 synes spillet er vanskelig. Det er komplisert på grunn av at du må for eksempel beskytte folk som steller seg midt utti veien og ikke har vett nokk til å komme seg unna når noen skyter rett mot dem. Du dør jo også ganske raskt og må starte fra last checkpoint og det er ikke altid de er så ofte. Håper at spillet blir bedere etterhvert. Har kunn fått spilt 3+training. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå