ReVolvolution Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hei. Vel, la meg forklare historien: Jeg satt en dag å koste med på pcen min, da strømmen gikk. Da jeg startet opp pcen, merket jeg at harddisken ikke hang helt med, og ikke ville starte normalt. Da puttet jeg en annen disk inn i maskinen, og deretter installerte Win XP på den. Brukerkontoen på den gamle harddisken var passordbeskyttet, og jeg får ikke hentet ut filene mine via den nye installasjonen av Win XP. Jeg skulle så inderlig hatt de filmene, og bildene jeg har på den andre disken! Den andre harddisken starter ikke normalt, men kan brukes i Win XP via en annen harddisk. Så spørsmålet er: Hvordan kan jeg overføre filene mine? Har passord etc. Takk til den som kan hjelpe meg!! Lenke til kommentar
zatux Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Mener det fynker på det viset, at viss du har samme brukernavn og passord på den andre windowsen, så skal du kunne kopiere dem og opne og gjøre hva enn du trenger å gjøre med dem. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Det funket visst dårlig.. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Prøv med dette : http://support.microsoft.com/default.aspx?...roduct=winxpINT (du finner mer informasjon om dette i sticky'en i windows kategorien) Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Tusen takk!! Klarte det nå! Tusen hjertelig takk, herregud. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå