Abnorm Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Noen som har dette korte og som bruker flere skjermer om gangen? Jeg har nettopp satt opp et system med to skjermer, å fikk en liten overraskelse når jeg oppdaget hvor få funksjoner dette korte har. Kan ikke finne disse funksjonene. 1. Når jeg velger maksimer, legger bilde seg på begge skjermene. 2. Skjerm to blir en kloning av skjerm en. Finnes disse funksjonene i X850 eller må jeg kanskje se meg etter nytt skjemkort igjen? Hadde tidligere et Matrox kort og må skryte av funksjonene dette korte hadde i forhold til X850. Årsak til jeg byttet var: Spill, dessverre var ikke Matrox korte brukenes til spill. Endret 12. mars 2006 av frecjoha Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Ingen som har brukt denne med to skjermer? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Jeg tror du bare ikke har konfigurert dual-screen oppsettet ditt riktig. Jeg har kjørt dual-screen på X800PRO VIVO, og kunne bruke skjermene uavhengig av hverandre. Altså, kunne maksimerer et vindu på skjerm nr. 2 som om det var kun en skjerm, mens jeg kunne vise film på skjerm nr. 1 samtidig. For å få et vindu over begge skjermene måtte jeg trykke restore-knappen på vinduet, og dra det utover den andre skjermen. Har du lest dual/trippel skjerm-guiden? Endret 20. mars 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Jeg tror du bare ikke har konfigurert dual-screen oppsettet ditt riktig.Jeg har kjørt dual-screen på X800PRO VIVO, og kunne bruke skjermene uavhengig av hverandre. Altså, kunne maksimerer et vindu på skjerm nr. 2 som om det var kun en skjerm, mens jeg kunne vise film på skjerm nr. 1 samtidig. For å få et vindu over begge skjermene måtte jeg trykke restore-knappen på vinduet, og dra det utover den andre skjermen. Har du lest dual/trippel skjerm-guiden? 5780556[/snapback] Slik du forklarer det der, er slik jeg også må gjøre det. Men når du drar bilde ut over begge skjermene, binder den seg ikke som den ville ha gjort om jeg hadde valgt maksimer. Skal lese den guiden... Endret 20. mars 2006 av frecjoha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå