Gå til innhold

Inkludere en xhtml fil med menu/navigation på.

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilket element jeg kan bruke til å inkludere en html fil med menu på? .. Jeg prøvde

<embed src="menu.html">

men det funka kunn på flash og ikke html ..kan noen hjelpe meg med dette?

Je bruker xhtml ,css og litt php ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
<?php include('menu.html'); ?>

=)

Lagre som .php

5741441[/snapback]

Mener du at jeg må konvertere hele siden fra .html til .php filer :S? (hvis ja , fins det alternativ til det som fungerer med .html?) eller lage en php til med menu på og linke til filen?

Lenke til kommentar

Mener du at jeg må konvertere hele siden fra .html til .php filer :S? (hvis ja , fins det alternativ til det som fungerer med .html?)  eller lage en php til med menu på og linke til filen?

5745629[/snapback]

I bunn og grunn, ja - det må du. Med mindre du stiller inn serveren din til å parse PHP også i filtypen .html/.htm.

Lenke til kommentar

=)

Lagre som .php

5741441[/snapback]

Nå har jeg laga 2 test filer og forsøkte å gjøre det du skrev ,, det funka fint :):thumbup: ,, men jeg vil ha siden i helst html format siden jeg skal flytte siden til en server som ikke støtter php i løpet av året .. det er veldig kjekt om noen kommer med alternativ til php :)

Lenke til kommentar

=)

Lagre som .php

5741441[/snapback]

Nå har jeg laga 2 test filer og forsøkte å gjøre det du skrev ,, det funka fint :):thumbup: ,, men jeg vil ha siden i helst html format siden jeg skal flytte siden til en annen server som ikke støtter php i løpet av året (bruker skoleserveren i år).. det er veldig kjekt om noen kommer med alternativ til php :)

5745709[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...