Gå til innhold

Lage enkelt "forum/diskusjonsside" ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg prøver å endre index filen fil forumgreia kommer det bare opp en annen index fil, til en annen side.. som ligger et annet sted på maskinen... HVORFOR ?

5743935[/snapback]

bare dro frem denne fra off-topicen, noen som veit hvorfor ?

Jeg får denne feilmeldingen da jeg skal poste;

Warning: fopen(cnt): failed to open stream: Permission denied in /mnt/home2/e/es/esppse/public_html/index.php on line 184

Warning: fputs(): supplied argument is not a valid stream resource in /mnt/home2/e/es/esppse/public_html/index.php on line 185

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mnt/home2/e/es/esppse/public_html/index.php on line 186

Warning: fopen(data/52): failed to open stream: Permission denied in /mnt/home2/e/es/esppse/public_html/index.php on line 206

Warning: fputs(): supplied argument is not a valid stream resource in /mnt/home2/e/es/esppse/public_html/index.php on line 207

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mnt/home2/e/es/esppse/public_html/index.php on line 208

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/home2/e/es/esppse/public_html/index.php:184) in /mnt/home2/e/es/esppse/public_html/index.php on line 209

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
satt meg just ned for å lage et simpelt, tekstbasert forum. Kan vel mer kalles et messageboard. Hvis det blir ferdig kan jeg jo si ifra, så kan du si hva du syntes ;)

5748808[/snapback]

om du har lyst til å dele det med meg, så si ifra! (send pm o.l da det er ferdig!)

5748877[/snapback]

kan jeg også være med på dette? er på utkikk etter et forum/messageboard som det snakkes om her..

har dere kommet fram til en bra løsning på dette?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...