Arne Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 O_o PHP-kode i ei .html-fil virker ikkje. Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) . Endret 25. januar 2018 av -A-nders Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Når jeg prøver å endre index filen fil forumgreia kommer det bare opp en annen index fil, til en annen side.. som ligger et annet sted på maskinen... HVORFOR ? 5743935[/snapback] bare dro frem denne fra off-topicen, noen som veit hvorfor ? Jeg får denne feilmeldingen da jeg skal poste; Warning: fopen(cnt): failed to open stream: Permission denied in /mnt/home2/e/es/esppse/public_html/index.php on line 184 Warning: fputs(): supplied argument is not a valid stream resource in /mnt/home2/e/es/esppse/public_html/index.php on line 185 Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mnt/home2/e/es/esppse/public_html/index.php on line 186 Warning: fopen(data/52): failed to open stream: Permission denied in /mnt/home2/e/es/esppse/public_html/index.php on line 206 Warning: fputs(): supplied argument is not a valid stream resource in /mnt/home2/e/es/esppse/public_html/index.php on line 207 Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mnt/home2/e/es/esppse/public_html/index.php on line 208 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/home2/e/es/esppse/public_html/index.php:184) in /mnt/home2/e/es/esppse/public_html/index.php on line 209 Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Du har vel ikke gitt den riktige rettigheter. Les readme filen hvis det var med en. Der sår det helt sikkert hvordan det skal gjøres Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Du har vel ikke gitt den riktige rettigheter. Les readme filen hvis det var med en. Der sår det helt sikkert hvordan det skal gjøres 5746908[/snapback] Fått samme prob jeg også men i read me filen står det ikke noe om rettigheter Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 satt meg just ned for å lage et simpelt, tekstbasert forum. Kan vel mer kalles et messageboard. Hvis det blir ferdig kan jeg jo si ifra, så kan du si hva du syntes Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 satt meg just ned for å lage et simpelt, tekstbasert forum. Kan vel mer kalles et messageboard. Hvis det blir ferdig kan jeg jo si ifra, så kan du si hva du syntes 5748808[/snapback] om du har lyst til å dele det med meg, så si ifra! (send pm o.l da det er ferdig!) Lenke til kommentar
nree Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Kan du ikke bare redigere en gjestebok eller noe? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 satt meg just ned for å lage et simpelt, tekstbasert forum. Kan vel mer kalles et messageboard. Hvis det blir ferdig kan jeg jo si ifra, så kan du si hva du syntes 5748808[/snapback] om du har lyst til å dele det med meg, så si ifra! (send pm o.l da det er ferdig!) 5748877[/snapback] kan jeg også være med på dette? er på utkikk etter et forum/messageboard som det snakkes om her.. har dere kommet fram til en bra løsning på dette? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 jeg har faktisk tatt opp igjen webside prosjektet i dag.. og sitter egentlig fast på den delen akkurat nå skulle så gjerne hatt et veldig enkelt system :S Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) . Endret 25. januar 2018 av -A-nders Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 satt meg just ned for å lage et simpelt, tekstbasert forum. Kan vel mer kalles et messageboard. Hvis det blir ferdig kan jeg jo si ifra, så kan du si hva du syntes 5748808[/snapback] *bump* du har ikke laget dette,og har lyst til å dele det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå