Dragon Hunter Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 En syk diktator mindre. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=137416 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Like greit for meg. Nå tipper jeg en kompis av meg ble glad. Milosevic ligger ikke akkurat på toppen av lista av folk han liker best. Endret 12. mars 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Like greit egentlig. Får se hvordan etterfølgerene blir. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Kjedelig med tanke på hvor mye penger (1,3 mrd.?) som har blitt brukt på rettergangen hans. Endret 12. mars 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Det var en ulykke at samfunnet ikke fikk gitt ham den straffen han fortjente. Istedenfor slapp han glatt unna med døden. Det skjer ofte med diktatorer, de sovner inn med mange millioner menneskers liv på samvittigheten uten den minste lidelse. Endret 12. mars 2006 av Tready Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 uten lidelse? når du tenker på hvem som må jobbe ryggen av seg for at disse kronene skal gå til rettsaker, biff middager osv. kunne vært dyrere rettsak. nå er ikke dette sagt om en for/mot men lidelsen vokser hos folket for hvert åndedrag han tar sett i lys av prislappen på disse rettsakene. poenget er å minke lidelse ikke øke. personlig synes jeg universet skulle sovnet inn Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 rettsaken kommer vel til å fortsette? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) synes nesten litt synn på han når verden jubler over hans død... OBS: __nesten__ monzilla: yup... Endret 13. mars 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Toxon Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Milosevic var sosialist - som alle de andre. Det kom ikke som en bombe da jeg sjekket ham opp på Wikipedia. Endret 13. mars 2006 av Toxon Lenke til kommentar
RagnarDanneskjold Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 En syk diktator mindre. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=137416 5741049[/snapback] Rettelse; Syk sosialist. Eller det blir jo smør på flesk, å være sosialist er jo per def syk.--- Men hva skal egentlig diskuteres her? Serbisk sosialnasjonalisme? Nato-bombing? Kosovo? Pan-slavisk føderasjon? Balkankrigene i 1912? Haag? Bush? Kjærleik? Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Endelig er jævelen død. Men rettsaken mot han har jo vært en total vits. Latterligt og patetisk. En opplagt sak som burde vært unnagjort på 2dager med litt videobevis fra bbc world. Var han en diktator? Diktator for meg er en person som har all makt til å gjøre det han vil. Slik sett så stemmer det godt med denne personen. En person som kan beordre etnisk rensing, og manipulere staten til sitt eget forgodtbefinnende er absolutt en diktator. Bare patetisk at Haag ikke klarer å passe bedre på fangene sine. amatørmessigt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå